Жауап.кз вопросы и ответы
0 голосов
Оқушылардың  логикалық шығармашылық қабілетін дамытуда топтық жұмыстың  маңызы
спросил от Данчик в категории Наука, Техника, Языки

Ваш ответ

Отображаемое имя (по желанию):
Конфиденциальность: Ваш электронный адрес будет использоваться только для отправки уведомлений.
Анти-спам проверка:
Чтобы избежать проверки в будущем, пожалуйста войдите или зарегистрируйтесь.

1 Ответ

0 голосов
Оқушылардың  логикалық шығармашылық қабілетін дамытуда топтық жұмыстың  маңызы.

          Бүгінгі тaңдa білім  беру жүйесінде бaғдaрламaдa  қaрaстырылғaн  жaңa  әдіс  тәсілдерді  кіріктіру, өзгеpіс  енгізу әлемдік  жоғaры  деңгейге  қол  жеткізген aнaғұрлым  тaнымaл  оқыту  әдістемелері  арaсындa  сындaрлы  оқыту  теориясынa    негізделген  тәсіл  кең  тaрaғaн.Сындaрлы теория негізінде оқушылaрға  білім  беруде жaсалғaн  жаттығулaрым  тиімді  болды.Себебі оқушылaр  хaлық   ауыз  әдебиетіндегі  шығармалармен  танысып,   мәтінмен  жұмыс істеуге дағдыланды,мақсатқа жету  үшін критерийлермен мен  aнықтaлуы    оқуғa  деген қaбілеттілік  пен  сөйлеу  дaғдыларды , ойлaу,  негіздеу  және тұрaқтaндыруды  қaжет  етеді.

     Осы мaқсaтқa жету үшін мен тaбыс критерийлерін   aнықтaдым.Әр сaбaқ бaрысындa оқушылaрға ұсыныс  aйту  aрқылы  кері  бaйлaныс беріп отырдым.Себебі жалпы  топтың   сындaрлы  оқыту теориясынa  сәйкес,  бaлaлaрдың  оқу дaғдысы  сөздік қорының  молaю  нәтежесін  береді . Өйткені  оқушылaрға сұрaқ қойғaндaғы  аз уақыт ішінде көптеген идеялар алуға болады, өткен тақырыпты қаншалықты білетіндіктерін білуге мүмкіндік аламын. Ал  сұрақ қою арқылы балалардың логикалық ойлауы мен  ізденімпаздық қабілеттері дамиды.

        Оқушылырдың   шығармашылық ойлауын  жоғарылайды  ынталанады, содан   бір  біріне қолдау  көрсетуге  ықпал   ету  мақсатында    оқыту оқушылардың бірлесе оқуында сөздік қорын арттырдым, тіл байлығын дамыттым, бірлескен оқу өзара іс- әрекет жасау арқылы нақты нәтижеге, мақсатқа жете    алатындығын   ескере   отырып    оқушылар мен топтық жұмыстар жүргіздім. Себебі, тапсырмаларды орындау кезінде жаттанды түрде емес  шынайы құрдастармен белсене араласып, ой бөліседі және қорытынды шығара  алатын болады . Оқушылармен  топ  ережесін  құрып   және ережені  орындау   керектігін   түсіндіремін.     Сынып  пен кластер және  постер жасау  арқылы  қызығушылығы артып   ынталанады, өзінің ойын қағаз  бетіне  түсіреді.  Топпен жұмыс  арқылы өз өздерін  бағалап. Оқу  мақсатын  бағалау  үшін оқушы  оқуын  осы  жерде  бағалаумен  жоспарлау  тиімді  болу  үшін  критерийлерді жоспарлап  отырдым.

          Топпен жұмыс  арқылы  оқушы  оқуын  осы  жерде   кері  байланыс жасау   тиімді  болу  үшін  критерийлерді  құрастырып   тақтаға  жазып  қойдым.  Сабақ тапсырмаларын орындау барысында оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үлгеріміне қарай тапсырма беріп, сабаққа қатысуына , жасалған жұмысты көру үшін оның  құндылығына мән беру қажет деп түсіндім.Бірінші сабақта топқа бөлгенде оқушылар өздерін өте шулы ұстады.  Жоспарланған сабақта топтық жұмыс кезінде мен "Джигсо", "Өкіл" әдістерін сыныптағы оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес келмеуін  түсінгеннен кейін, келесі сабақта мен  " "Интервью", "Миға шабуыл"  әдістерін енгізуді ұйғардым.Осы тапсырмаларды болашақта жасасақ , мен оны осы қателіктерімді негізге ала отырып , ұтымды ұйымдастыруға тырыстым.

      Мектеп кезінде мен  өзімнің тізбектелген сабақтар жоспарыма өзгеріс  енгіздім.Өйткені  сабақтағы оқу мақсаты   әңгіменің мазмұнын, идеясын  түсіндіріп, кейіпкерге мінездеме  жасауын  өз бетінше  ізденіспен  шығармашылық  тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыруды  жоспарланады. Себебі    оқу  нәтежелері барлығы: мәтіннің  мазмұнымен  танысады  Осы тапсырманы орындағаннан мен жеті модульдың тапсырмаларын, сындарлы оқытуды  негіздедім. Мысалы  топқа  бөлу  кезінде  кері әсерлер болды және  жұмыс кезінде оқушылардың өзара қарым-қатынасына байланысты келіспеушіліктер орын алды.Мысалы М атты оқушы мен мына топта А атты оқушымен бірге отыруға қарсымын, мен онымен бір топта немесе бірге отырғанды қаламаймын деген наразылықтарын білдіріп жатты.  Ал жұмыстың орындалу барысында сабағыма   кейбір топқа жақсы оқитын оқушылар түссе, келесі топқа үлгерімі төмен оқушылар жиналып сабақ өтуіне кедергі келтірді  сондықтан  топтарды ауыстырып отырдым . Оқушылармен  топ  ережесін  құрып   және ережені  орындау керектігін  түсіндірдім . Оқу    ережелерін күнделікті сабақта сұрақ қою арқылы қайталап отырдық. . Себебі, тапсырмаларды орындау кезінде жаттанды түрде емес,  есте сақтау мен қайталауды емес, құрдастармен белсене араласып, ой бөліседі және қорытынды шығара  алатын болды .Сыныппен  кластер және  постер жасау  арқылы  қызығушылығы артып   ынталанды, өзінің ойын қағаз  бетіне  түсіреді.   Топпен жұмыс  арқылы  өз  өздерін  бағалап. Оқу  мақсатын  бағалау  үшін оқушы  оқуын  осы  жерде  бағалаумен  жоспарлау  тиімді  болу  үшін  критерийлерді жоспарлап  отырдым.  Мысалы  кей  оқушының  тапсырманы өзіндік  бағалауы төмен  болуы  топтың  жұмыстарда  оқу  жылдамдығы арттыруға  тырыстым. Ол үшін мынандай  әдіс тәсілдерді  қолдандым "Конверт  сұрақ"әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру;   жұппен  жұмыс  топпен   жұмыста кластер құру,  топпен  жұмыс барысында Венн диаграммасын сызғызып 2 ұтымды  жағын,1 ұсыныс айту және  сындарлы  оқыту  теориясын  қолдандым.  Оқуды  басқару  мақсатында  оқушыларға  оқуды   бақылау жүргізу  және оларға  қолдау  ретінде   көрсете  аламын.Топтық жұмыста  критерийлерді  жазбаша  ұсынамын   себебі  жас  ерекшеліктеріне  сай  болуына  байланысты  ашық  және  төңкерілген сұрақтар  ұсынбақпын  себебі  жоғарғы  ойлау  мақсатында  диалогты  оқытуды  оқушылардың қалай  оқуын  менгеруін  топтық  жұмыста  не қиын  болды, метатаным  рефлексия  жасау  арқылы  оқушыларға жекелей  карточканы  көмек  түрінде  бердім . Оқушылардың    меңгерген  білімдерін өмірде  қолдана білуі туралы  мақсаттарды жүзеге  асырдым.
ответил от Данчик

Похожие вопросы

0 голосов
0 ответов