Тақырыбы: Көбейту амалы бар теңдеулерді шешу
Мақсаты: Балаларды көбейту амалының компоненттері мен нәтижесінің арасындағы байланысқа негізделген теңдеулерді шешудің жаңа тәсілімен таныстыру; есептерді шығара білу және есептеуге дағдыландыру; өздігінен жұмыс істеуге, зерделі болуға үйрету.
Әдісі: сұрақ-жауап, талдау, іздену.
Көрнекілігі: кестелер, суреттер, сызбалар.
Барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: амандасу, түгендеу, оқушы зейінін сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 7 талдау, салыстыру.
ІІІ. Білімдерін тексеру: Ауызша жұмыс. 1. Кестені толтырыңдар.
х | 1 | 5 | 7 | 3 | 4 | 9 | 2 |
х ∙ 2 | 2 | 10 | 14 | 6 | 8 | 18 | 4 |
9 - х | 8 | 4 | 2 | 6 | 1 | 0 | 7 |
2.Жасырынған сандарды тап.
ІҮ. Жаңа сабақ: 1. Топтық жұмыс. Теңдеулерді шеш. Үлгі бойынша түсіндіру.
2. № 2 түсіндіріп шығару. Неге х ∙ 2 = 6; 2 ∙ х = 6 теңдеулерінің шешімі бірдей болатынын түсіндір.
3. № 3 ауызша жұптық жұмыс.
Көбейткіш | 5 | 6 | 2 | 5 | 2 |
Көбейткіш | 3 | 2 | 8 | 4 | 9 |
Көбейтіндінің мәні | 15 | 12 | 16 | 20 | 18 |
Ү. Түсінгенін тексеру:
- № 4, 5 (екі оқушы тақтада) Жұптық жұмыс. Тура теңсіздіктер құр.
60 + 30 > 95 - 40 60 + 40 > 95 - 30 95 – 40 < 60 + 30 30 + 40 > 95 - 60
- Есеп шығару. № 6.
- Шығармашылық жұмыс. № 8,9.
ҮІ. Бекіту. Бүгінгі сабақта не істедік? Неге үйрендік? Сабақтан қандай жаңа нәрсені білдіңдер? Белгісіз бөлікті қалай табасың?
ҮІІІ. Үйге тапсырма: № 10. Бағалау