Жауап.кз вопросы и ответы
0 голосов
спросил от Sania в категории Ұстаз

Ваш ответ

Отображаемое имя (по желанию):
Конфиденциальность: Ваш электронный адрес будет использоваться только для отправки уведомлений.
Анти-спам проверка:
Чтобы избежать проверки в будущем, пожалуйста войдите или зарегистрируйтесь.

1 Ответ

0 голосов

Тақырыбы: Көбейту амалы бар теңдеулерді шешу

Мақсаты: Балаларды көбейту амалының компоненттері мен нәтижесінің арасындағы байланысқа негізделген теңдеулерді шешудің жаңа тәсілімен таныстыру; есептерді шығара білу және есептеуге дағдыландыру; өздігінен жұмыс істеуге, зерделі болуға үйрету.

Әдісі: сұрақ-жауап, талдау, іздену.

 Көрнекілігі: кестелер, суреттер, сызбалар.

Барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі:  амандасу, түгендеу, оқушы зейінін сабаққа аудару.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру:  № 7  талдау, салыстыру.

ІІІ.  Білімдерін тексеру: Ауызша жұмыс.  1.  Кестені толтырыңдар.

                                     

х

1

5

7

3

4

9

2

х ∙ 2

2

10

14

6

8

18

4

9 - х

8

4

2

6

1

0

7

2.Жасырынған сандарды тап.

  ІҮ. Жаңа сабақ:   1. Топтық жұмыс. Теңдеулерді шеш.  Үлгі бойынша түсіндіру.                    

2.    № 2 түсіндіріп шығару. Неге     х ∙ 2 = 6;    2 ∙ х = 6  теңдеулерінің шешімі бірдей болатынын түсіндір.

 3.   № 3 ауызша жұптық жұмыс.

Көбейткіш

5

6

2

5

2

Көбейткіш

3

2

8

4

9

Көбейтіндінің мәні

15

12

16

20

18

Ү. Түсінгенін тексеру:

  1.  № 4, 5 (екі оқушы тақтада)    Жұптық жұмыс.  Тура теңсіздіктер құр.

60 + 30 > 95 - 40          60 + 40 > 95 - 30      95 – 40 < 60 + 30     30 + 40 > 95 - 60

  1. Есеп шығару. № 6.
  2. Шығармашылық жұмыс. № 8,9.

ҮІ. Бекіту.  Бүгінгі сабақта не істедік? Неге үйрендік? Сабақтан қандай жаңа нәрсені білдіңдер? Белгісіз бөлікті қалай табасың?

ҮІІІ. Үйге тапсырма:  № 10. Бағалау

ответил от Sania

Похожие вопросы

0 голосов
0 ответов
0 голосов
1 ответ
0 голосов
2 ответов
0 голосов
2 ответов
0 голосов
1 ответ
0 голосов
2 ответов