Күні 20.10.2016
Сабақтың тақырыбы: Жазбаша көбейту және бөлу тәсілдері.
Сабақтың мақсаты:
1.Жазбаша көбейту
және бөлу тәсілдері жайлы алған білімдерін пысықтау.
2. Логикалық ойлау қабілеттерін,қызығушылықтарын, өз бетінше
жұмыс жасау,қазақтың ұлттық ойындарын
жадында сақтау дағдыларын дамыту.
3.Оқушыларды, елжандылыққа, білімділікке,
ізденімпаздыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі:интерактивті
тақта,ойындар,слайд, деңгейлік тапсырмалар,
.
Типі:
пысықтау
Түрі: Практикалықсабақ
Әдіс-тәсілдері:түсіндіру,сұрақ-жауап,көрнекілік
,ойын.
Пәнаралық
байланыс: әдебиеттік оқу,ән-күй.
Сабақтың
барысы. I.Ұйымдастыру кезеңі.
-Балалар, бүгінгі сабағымыз ерекше сабақ себебі, қонақтар келді. Ендеше
біз өз білімімізді саналы тәртібімізді көрсете білейік.
Психологиялық дайындық.
Жүректен жүрекке
Бір-біріне тілек айту.
Математикаеліне саяхат жасаймыз. Математика бізге керек пе? Біздің
өміріміздің барлығы сандар.
Мысалы: 1сағаттта неше минут бар? (60 минут)
1 минутта неше секунд бар? ( 60 секунд)
1 аптада неше күн бар? ( 7
күн)
1 айда неше күн бар?
-Біз Тәуелсіздік алғанымызға не жыл толды 25
жыл толды. Неше күн болғанын есептеп көрейік? Ол үшін 25 ті 365 ке көбейту
керек? Біз бірден
көбейте алмаймыз 25 дегеніміз (20+5) *365 = 20*365+5*365= 9125 күн
16 желтоқсанда тәуелсіздік алғанымызға 9125 күн болады
екен.
9125 – көп таңбалы сан. Біздің тақырыбымыз Жазбаша
көбейту және бөлу тәсілдері.
Жаңа сабақ :
Дәптермен жұмыс Күнді жазу,
20 қазан
Тақырып : Жазбаша көбейту
және бөлу тәсілдері.
Көркем жазу :
9125 91
256 912 534 9 125 346 91 253 467
9125 қандай қосылғыштарға
жіктеу болады?
Осы сандарды бір- біріне
көбейтіп көрейік.
9*1= 9*2= 18*5 = 90
9*1=9*2=18*5=90*6=540
Жаңа
сабақты түсіндіру. 2425*3= 7275 7275 :3 =2425 бағандап шығару.
Жаңа сабақты бекіту мақсатында № 2 тапсырмамен бекітеміз.
87 612*3=
262 836 81 464*4=325856 10626: 3= 3542
150345*3=451035 325318*2=650636 14628 :4=3657
Сергіту
сәтінде
Мақалды шеш:
1234 – 615819,
1534 – 81519.
А – 1, ы –
3, қ – 2, л – 4, ж – 6, т – 8, с – 5, н – 9.
-Балалар,
сендер жолда жүру ережелерін білесіңдер ме?
-Көшеде көліктер қазір өте көп, егер жолда жүру
ережелерін сақтамасақ, мірімізге қауіп төнеді. Ендеше көліктер жайлы тапсырма
қарайық.
№4 А) Топта
жұмыс: Есепті оқып, суретін салып, шығару.
І көлік - 47 км Шешуі : Өрнек: 309-
(47+108)= 159 км
ІІ көлік – 108 км } 309 км
Жүрілмеген жол -? Жауабы: Көліктерге әлі 159 шақырым
жол жүру
керек.
№ 5
Амалдардың ретін анықтап , есептеу
керек.
(400:50+298) :6+87 =
138 (170*2+38):2:7 = 27
(350:70+310):5+118 =
181 (120*2:40+144):6 = 25
Өздік
жұмыс Шамаларды салыстыру
9 т * 800кг
2сағ.20 мин* 4 сағ
20 ц *300 кг
50 км* 200м
Тестік
тапсырма:
№
|
Сұрағы
|
А
|
В
|
С
|
1
|
Алты жүз төрт мың төрт санын көрсет.
|
60 404
|
60 440
|
604 004
|
2
|
3 жүздіктен 7 бірліктен тұратын санды көрсет.
|
7 003
|
307
|
3 007
|
3
|
5 ондық мың және 80 бірліктен тұратын санды көрсет.
|
5 080
|
50 080
|
50 008
|
4
|
3 700 санның алдындағы саны
|
3 699
|
37 001
|
36 999
|
5
|
7000+200+40+5 мәнін тап
|
70 245
|
7 245
|
700 245
|
Тестің
жауаптары:
1- С , 2 – В, 3 -
В, 4 - А , 5 –
В
Сабақты қорытындылау. Бүгін қандай тақырыпқа тапсырмалар
орындадық?
-
Жазбаша көбейту
және бөлу тәсілдері.
-
Сандарды
көбейткенде қай разрядтан бастаймыз?
-
Ал
бөлгенде қай разрядтан бастап бөлеміз?
Логикалық есептер.
1. Шөпте қояндар тығылып
отыр,тек 10 құлағы ғана көрініп тұр. Қанша қоян тығылып отыр? (5)
2. Таразы табақшасына 2
аяғымен тұрғанда тырна 2 кг болды. Бір аяғымен тұрса, онда оның массасы қандай
болады? (2 кг)
3. Ауылда 4 күн 4 түн боран
соқты.Неше тәулік боран соқты? (4 тәулік)
4. Бір адам қалаға бара
жатыр еді, жолда оған 3 танысы қарсы келді. Қанша адам қалаға барды? (1 адам)
Үйге тапсырма:81 бет №7
Бағалау:
Бүгінгі сабағымызды аяқтай отырып. Тәуелсіздігіміз
ұзағынан болғай, дей отырып бүгінгі сабағымызды аяқтаймыз.
-Енді бәріміз деңгейлік тапсырмаларды орындайық.
I-
деңгей-сандарға байланысты мақал-мәтел жаз.
II-деңгей- тест
1.Квадрат
метрмен ненің ауданы өлшенеді?
а)
бақша ә) мектеп үстелі б) мемлекет
2.Ауданның
ең кіші өлшем бірлігін көрсет.
А)дм2
ә) га б) а в) мм2
3.5
800 және 40 сандарының бөліндісін 10 есе арттыру қажет өрнекті тап.
А)
5 800:40+10 ә)5 800:40:10 б)5 800:40х10 в)
(5 800+40):10
4. 5 тоннада неше центнер бар?
А)
500ц
ә)50ц б)5 000ц
5.
х-540=460 теңдеуіндегі белгісіздің мәнін тап.
А)
х=900
ә) х=1 000 б ) х=80
III-
деңгей-Шығармашылық тапсырма.
Амалды
баған түрінде орында.
1342х2;
3969:3; 1т 342 кг х2.
Сабақты қорытындылау.
Үйге тапсырма:81 бет №7
Бағалау:
Бүгінгі сабағымызды аяқтай отырып. Тәуелсіздігіміз
ұзағынан болғай, дей отырып бүгінгі сабағымызды аяқтаймыз.