Жүргізілу барысы:(20 адамға №1 және №4 маршрут билеттері бейнеленген қағаздар үлестіріледі)
Сәлеметсіздер ме, құрметті әріптестер! №1және №4 қалалық маршрут билеттері таратылған әріптестер ортаға шыға қояйық! Тренингке қатысушылар 2 қатарға бір-бірлеріне қарама-қарсы тұрады. Барлығыңыз өздеріңізді бір сәт қолдарыңызға берілген билеттерге байланысты №1 және №4 автобустарда тұрмыз деп елестетейік. Бір уақытта осы екі маршрут жүріп келе жатып бағдаршамға тоқтайды.
1) №1маршрут жолаушылары үшін тапсырма: сіздердің алдарыңыздағы №4 маршруттағы қарама-қарсы тұрған жолаушы, сіздің көптен көрмеген досыңыз. Сіз оған өзіңіздің өміріңізде болған бір қуанышты жаңалығыңызды жеткізуіңіз керек. Жаңалықты сөзбен емес, ым-ишарамен (вербальды емес) тез түсіндіресіз. Жүргізуші «стоп» деген бұйрық бергенде тоқтайды.
2) Осы ереже бойынша №4 маршрут жолаушылары өз жаңалығымен бөліседі.
Тренинг соңында тренингке қатысушылар тренингтен алған әсерлерімен бөліседі.
- «Қарындаштар»
Шарты:Екі көрші болып, сұқ саусақтарыңызбен қарындашты қыстырып ұстап, тапсырмаларды орындау.
- Қарындашты түсірмей қолды жоғары көтеру, түсіру.
- Қарындащты түсірмей шеңбер бойымен айналу.
- Қарындашты түсірмей сурет салу
1.Сіз мектеп директорының орынбасарысың, қарауыңдағы 3 мұғалім қоңырау соғылғаннан кейін сабаққа кешігіп келді.Сіздің іс-әрекетіңіз?
2.Сіз бірлестік жетекшісісіз, бірлестігіңіздегі мұғалімдер берілген тапсырманы дер кезінде орындамады, сізге директор шұғыл түрде тапсырманы орындауға бұйрық берді, не істер едіңіз?
3.Сіз мектеп директорысыз, қабылдауыңызда бір мұғалім отыр, үстіңізден есік қақпастан екінші мұғалім кіріп келді.Осы іс-әрекетке қандай сипат берер едіңіз?
4.Сіз сабақ өткізіп жатырсыз.Сабақ үстінде бір мұғалім рұқсатсыз кіріп, кешірім сұрамастан хабарландыру айтып, оқушыларға зілді сөйлеп кетті.Сіздің көзқарасыңыз?
5.Жас маман мектепке келді.Сіз оған тәлімгер болып тағайындалдыңыз.Оның құжат толтырмақ түгілі, сабақ беруден тәжірибесі аз.Ең алғашқы көмегіңіз?
6.Ұжымда жас ерекшеліктері әр түрлі мұғалімдер бар.Ұжымда сыйластық пен достық қарым-қатынас орнату үшін қандай іс-шараларды көбірек өткізген дұрыс деп ойлайсыз?
7.Сіз өз ұжымыңыздағы бір педагогтің педагогтік іс-әрекетке жатпайтын олқы қылығының куәгері болдыңыз.Не істер едіңіз? (Дұрыс кеңес бересіз бе, немқұрайлы қарайсыз ба?)
8.Әріптесіңіз отбасы жағдайына немесе денсаулығына байланысты 1-2 күн жұмысты алмастыра тұруын өтінді. Келісесіз бе? Келіспеген жағдайда неліктен?
9.Адамда бәрі де әдемі болуы керек:«Ақылы да, ойы да, келбеті де, әдебі де, мінез-құлқы да, киген киімі де, жүріс-тұрысы да». Осы туралы не айтар едіңіз?
10.Сіз 1-ші сабаққа ұйықтап қалдыңыз, әрине жұмысқа кешіктіңіз, оқушылардың алдына қалай кіресіз?
11.Сіз журнал толтырар алдында журнал толтырар алдында журнал толтыру ережесімен толық танысасыз ба?Сіз қалай толтырасыз? Бұл жөнінде бірінші кімнен көмек сұрайсыз?
12.Сіз тәжірибеңіз мол мұғалімсіз, сізден әріптесіңіз әдістемелік көмек сұрады.Көмектесе аласыз ба?
13.Сіздің тәжірибеңіз мол болғанымен , өз тәжірибеңізде кездеспеген қиын сауал кездесті. Кімнен, қайдан көмек аласыз?
14.Сіздің ойыңызша мектепте «қиын» мұғалім бар ма?
15.Біздің ұжым ұйымшыл да тату ұжым қатарына жата ма? «Иә» деген жағдайда дәлелдеңіз, «жоқ» деген жағдайда қандай кеңес берер едіңіз?