Ой шақыру кезеңі | Ұйымдастыру кезеңі. /3 минут/ Сәлемдесу, сынып оқушыларын түгендеу. Топтастыру /2 минут/ (television, children) адам есімдері мен теледидарға байланысты сөздер жазылған жетондар таратылады. Үй тапсырмасын тексеру /3 минут/ Мұғалім оқушылардан үй тапсырмасын сұрайды. Жаңа тақырыпты хабарлау. /2 минут/ 2 топқа ребус беріледі. Мұғалім жаңа тақырыпты хабарлайды. | Сәлемдеседі, сынып оқушыларының сабаққа қатысы туралы мәлімдейді. Оқушылар жетондар бойынша 2 топқа топтасады. Оқушылар үй тапсырмасы бойынша жауап береді. Оқушылар ребусты шешіп, сабақтың тақырыбын табады. |
Мағынаны тану | Pronunciation. /4 минут/ exI p-47 Read the words correctly: entertain, amusement, magic box, etc. Мұғалім оқушыларға берілген сөздерді дұрыс оқуға тапсырма береді. Reading and discussion. /6 минут/ exII p-47 Read and discuss the following text. Мұғалім оқушыларға берілген мәтінді тізбекпен оқыту әдісі бойынша оқып шығуға, ауызша талқылауға тапсырма береді. Speaking. /5 минут/ exIII p-48 Say what you think about the following. Мұғалім оқушыларға жаттығуда берілген мәліметтер жайында өз пікірлерін "дұрыс", "бұрыс" тәсілімен білдіруге тапсырма береді. Сергіту сәті. /1 минут/ Әріптер қатары. Мұғалім әріптерге байланысты сергіту жаттығуын жасатады. Word study. /5 минут/ ExIV p-48 Learn the following topical vocabulary. Мұғалім оқушыларға анықтамалық сөздікпен жұмыс жасауға тапсырма береді. Writing. /5 минут/ex IV-3 p-49 Fill in television questionnaire. Мұғалім парақшада бейнеленген теледидар суретіне сұрақтарға жауап жазуға тапсырма береді. Work in pairs. /5минут/ex V-1 p-50 Practise the following dialogue. Мұғалім оқушыларға берілген диалогты рөлге бөліп оқуға тапсырма береді. | Оқушылар берілген сөздерді оқылуына қарай дұрыс айтып шығады. Оқушылар берілген мәтінді тізбекпен оқып шығады, ауызша талқылайды. Оқушылар "дұрыс", "бұрыс" белгілері арқылы өз ойларын білдіреді. Оқушылар сергіту жаттығуын орындайды. Оқушылар анықтамалық сөздікпен жұмыс жасайды. Оқушылар тапсырманы парақшаларға жазбаша орындайды. Оқушылар диалогты жұптасып, бөліпі оқиды. |
Бағалау | Қорытынды. /2 минут/Мұғалім сабақты қорытындылап, оқушыларды бағалайды. Үйге тапсырма береді. Ех V-1 р-50 To learn by heart. Мұғалім оқушыларға диалогты жаттауға тапсырма береді. | Оқушылар үй тапсырмасын белгілеп алады. |