Полисубъективті (диалогиялық) көзқарас (тұғырлар) бұл....
А) гуманистік педагогика әдіснамасының мәнін құрайды, ал соның арқасында өзара даму мен өзін-өзі дамытудың, бірін бірі тәрбиелеу мен өзін-өзі тәрбиелеудің шығармашылық үрдісі құрылады; +
B) оқу-тәрбие үрдісін табиғат пен адамның жалпы даму заңдылықтарына сәйкес ұйымдастыруды қамтамасыз ету;
C) зерттеушіні құбылыстар тобын жиынтықтап қарастыруға бағыттайды ;
D) жеке тұлғаға мақсат, субъект және оның тиімділігінің басты көрсеткіші ретінде бағдар ұстауды;
E) зерттеушіні оқушылардың оқу, қоғамдық пайдалы, рухани және өзге де іс-әрекет түрлерінің құрылымына талдау жасауға;