Кезеңдері | Мұғалім іс-әрекеті | Оқушы іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар |
Ұйымдастыру (2 мин.) | Амандасу. Датчиктер арқылы 2 немесе 4 топқа бөлу. | Оқушылар суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлінеді | | Қиылған суреттер |
Үй тапсырмасын тексеру (5мин.) | Миға шабуыл - Бұрылыс дегеніміз не?
- Бір орындағы бұрылыс: Моторларды Тәуелсіз басқару блогының қызметі.
| Оқушылар сұрақтарға жауап береді | Формативті бағалау | Ватман, интербелсенді тақта |
Бағалау критерийлерін құру. 3 мин | Оқушылармен бірлесе отырып, критерийлер құру, топ басшыларына беру | Мұғаліммен бірлесе отырып, критерийлер құру | | |
Жаңа сабақ. 1.Ой қозғау (10 мин.) | Оқушыларға бағыт-бағдар беру; Жанасу датчигі: Орнату инструкциясы. Жанасу датчигі: Бағдарлама | Оқушылар қажетті ақпаратты дәптерлеріне жазып отырады. | Формативті бағалау | Слайд, видеороликтер |
3 .Топпен жұмыс. (10мин.) | 1- топ - Жанасу датчигін құрастыру
- Бағдарлама құру
2- топ - Жанасу датчигін құрастыру
- Бағдарлама құру
| Оқушылар топпен жұмыс жасайды | Формативті бағалау | |
4. Сергіту сәті. 3 мин | «Роботтар» биін көрсету | Би қимылдары арқылы бойларын сергіту | | |
5. Практикалық жұмыс. 10 мин | 1-топ 2-топ | Практикалық тапсырмаларды орындайды | Формативті бағалау | Тапсырма салыған қораптар |
Сабақты бекіту. | Жанасу датчигі дегеніміз не? Жанасу датчигінің қалау орнатылады? | Сұрақтар | | |
Бағалау | Бағалау критерийлері бойынша оқушылармен бірігіп бағалау | | | |
Үйге тапсырма. | Үй тапсырмасын тақтаға жазу. Түсіндіру. | Оқушылар үй тапсырмасын жазу | | |
Кері байланыс. | Оқушыларға парақшалар үлестіру. | Оқушылар кері байланыс бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру | | Парақшалар |