Тақырыбы: Ұ ұ дыбысы мен әрпі
Мақсаты:
білімділік:Ұ ұ дыбысы мен әрпімен
таныстыру. Сөздерге дыбыстық
талдау
жасату. Көркем, сауатты жазуға үйрету;
дамытушылъқ:сөздік қорын молайту,
ой-өрісін, дұрыс сөйлеу
мәдениетін,есте сактау қабілетін, білімге деген
қызығушылығын дамыту, арттыру;
тәрбиелік:адамгершілікке, ұқыптылыққа,
тазалыққа, ыждағаттылыққа,
икемділікке
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:саяхат
Сабақтың типі:жаңа
Көрнекілігі:интерактивті тақта, суреттер
(ұршық, үя, қүлпынай, құлын,
і
і құс), карточка, доп.
Сабақтың әдіс-тәсілдері:сұрақ-жауап,
сөздік, көрнекілік, түсіндіру.
Сабақ
барысы
I.
Алғашқы ұйымдастыру.
- оқушыларды түгендеу;
- сабаққа назарын аудару;
- оқу-құралдарын түгендеу.
II.
Үй тапсырмасын тексеру
М: Балалар казір қай мезгіл?
О: Күз. (күз суреті)
М: Күзгі табиғат қандай болады?
О: салқын.
М: Күн салқын
ал бізге саяхатқа
шығуымыз керек. Саяхатқа немен шығамыз. Ал саяхатқа немен шығуға
болады?
О:...
М: Біз Астана
қаласына баруымыз керек. Мына
жүмбақтың жауабын дұрыс
шешсек, осы көлікпен шығамыз.
Жұмбақ Құстан аумайды,
Көкке заулайды. (ұшақ) (ұшақ
суреті)
М: Біз саяхатқаұшакпен
шығамыз.Ұшаққа
мінбес бұрын
мына тапсырмаларды орындауымыз керек. Сонда сапарымыз сәтті болады!
1. Әріпті айту, дауысты, дауыссыз?
Алма,алмұртсәбіз,картоп,құрма
|
2. Буынға бөлу. Сөйлем құра. Мыс: Алма тәтті. Ал-ма.
Өте дүрыс. Сендер өткен әріптерді ұмытпапсыңдар.
-Ал онда жол жүруге дайынсыңдар ма?Жол жүріп бара
жатырған адамға не дейміз?
-«Жолдарыңыз болсын!»
III.Жаңа
сабақ.
-Біз неге мінетін едік? Ұшақ қалай ұшады?
-Ұшақ қай әріптен басталады? Ұ ұ әрпі.
-Неше буын?
-Ұ дыбысын хормен айту.
Айқайламаймыз, жәй айтамыз.
-Қалай айтылып тұр?
-Ұ дыбысы бар сөздер айту. (тез
жету үшін)
-Ұ қай жерде кездесіп түр?
(Астана суреті)
-Балалар ең бірінші сендер
қайда барғыларың келеді?
М:Ұшақтан түсейік. Алдымызда
мынадай сөздер түр, қане оқи аламыз ба?
БҰЛТ ҰЛАН
ҚҰР
ҚҰРТ СҰРАҚ
ҚҰЛЫНШАҚ
Президент суреті:(сөзі) Оқулыкпен жұмыс.
1. Сөздерді тізбектей оқу.
2. Мәтінді оқу, мазмұнын айтып көру.
Сөздік жумысы
Ұшқыш-ұшақты басқаратын адам.
Ғарыш-аспан әлемі.
Ғарышкер - аспан әлемін зерттеуге қатысатын адам.
Циркке саяхат.Циркке кірмес бұрын біз «ұ»
әрпін жазуымыз керек.
-Ауада жазу (қол жаттыктыру)
-Тақтаға жазып көрсету.
-Дәптерге жазу.
Субұрқаққа саяхат. Шашыранды буынды қосып сөз құрау.
Рыс
ұ
Рық
лақ
Бұ дұ
Құ
ран
(ұлан, дұрыс,бұлақ, құлақ, т.б.)
IV.Бекіту.
М:Ал енді
балалар біз өз
ауылымызға қайтайық. Әуежай алыс, жақын жерден қандай көлікке мінеміз.
(тікұшаақ)
-Ал Астана өте әдемі. Астана туралы тақпақ айтып
беріңдерші. Кім айтады? Ал бізге Астана тұрғьндары
қандай балалар екендеріңді
айтқылары келіп тұр.
V. Бағалау. АЛҒЫР, АҚЫЛДЫ, ҰСТАМДЫ, ҰҒЫМТАЛ, ҰШҚЫР
-Ұ дыбысы бар сөздерді буынға бөл.
Карточкамен жумыс
1. Көбелек, маусым,
дауыс, жайлау сөздерін дыбыстық балдау.
2. Суретке қарап
сөйлем кұрау. }
3.
3 буынды сөздер жазу.
VI.Қорытынды.
«Жалпылау» ойыны
«Ұ» әрпі бар сөздерді айтқанда шапалақтау. «Ұ» әрпі жоқ
сөздер болса шапалақтамау.
VII.Үй тапсырмасы Ұ ұ дыбысы мен әрпі