Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.
Топтар өзара бір- бірін «екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы бағалайды. Бағалау 2минут
Ү. Жұптық жұмыс Биологиялық диктант (8 минут)
1. Ішкі секреция бездерінің ең негізгі жетекші орталығы ...... деп аталады.( гипофиз)
2. Мойынның алдыңғы жағына орналасқан ......без. ( қалқанша)
3. .....безі судың және тамақтың құрамындағы йодты сіңіріп жинақтайды.(қалқанша)
4. Без гормондарының құрамына ......кіреді.(йод)
5. Қалқанша безінің массасы.....(15-30г)
6. Йодтың жетіспеушілігі......бездің қызметін бұзады.(қалқанша)
7. Бездің қызметі бұзылғанда адамдарда ..... пайда болады. ( аурулар)
8. Қалқанша бездің гормондары жеткіліксіз болса.... ауруы пайда болады.(микседема)
9.Тамақта йод жетіспесе адамда .......... ауруы пайда болады.(зоб ауруы)
10.Бадырақ көз ауруын ........ ауруы деп атаймыз ( базедов ауруы)
Жұптың пікірлерін тыңдау, дайын жауапты көрсету арқылы, жұптар бірін- бірі бағалайды.
Сергіту сәті 2 минут
V. Жеке жұмыс (Жинақталған тест)(3 минут)
- Организмдегі бездер неше топқа бөлінеді ?
А) 5 Б) 6 В) 2
2. Ішкі секреция бездеріне қандай бездер жатады ?
А) Гипопиз және эпифиз Б) Қалқанша безі , Тимус, бүйрек үсті безі
В) Барлығы дұрыс
3. Аралас секрециялық бездер дегеніміз не ?
А) Сыртқы секреция бездері Б) Ішкі секреция бездері В) сыртқы және ішкі секрециялық бездер
4. Ішкі секрециялық бездерінің ең негізгі жетекші орталығын ата
А) Гипофиз Б) Тері В) Гормон
5. Без ауруларының маман дәрігері:
А) Психолог Б) ЭндокринологВ)Хирург
Тест орындап болған соң, оқушы қанша сұраққа жауап бергені туралы пайызы және бағасы көрсетіледі.
«5»ұпай алған оқушылар – бағдаршамның жасыл түсін, «4»ұпай - сары түсін және «3» ұпай алған оқушылар қызыл түсін көтереді.
ҮІ Кері байланыс « Рефлексия» ( стикерге сабақта не ұнады. не қиын болды, мұғалімге сұрақ кою ) 1 минут
Не ұнады | Не қиын болды | Сұрақ қою |
| | |
Кейінгі тапсырмалар
Жұмыс дәптердегі тапсырмаларды орындау.
Кейінгі оқу
Қалқанша бездің құрылысы мен қызметі.