Жауап.кз вопросы и ответы
0 голосов
спросил от Surak_zhauap в категории Ұстаз

Ваш ответ

Отображаемое имя (по желанию):
Конфиденциальность: Ваш электронный адрес будет использоваться только для отправки уведомлений.
Анти-спам проверка:
Чтобы избежать проверки в будущем, пожалуйста войдите или зарегистрируйтесь.

1 Ответ

0 голосов

ОҚО,Мақтарал ауданы,Абай а/ә

«№25 Г.Титов атындағы жалпы орта мектебі»

коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Жакипов Ерлан Танирбергенович

дене шынықтыру пәнінің мұғалімі

Сынып:

10-сынып

Пәні:

Дене тәрбиесі

Тақырыбы:

Спорттық ойын. Баскетбол.

Оқу мақсаты

Баскетбол ойыны арқылы өмірлік маңызы зор дене қимылдарының іс-әрекетін толық меңгеру үшін қажетті білім алады.

Күтілетін нәтиже:

Оқушы қозғалыстар нәтижесін толық меңгереді,тепе-теңдік,ырғақ,дыбысқа тез және дәл жауап қайтарады,қозғалыстарды үйлестіріп,кеңістікте бағдар ұстайды.

Табыс критерийлері

Барлық оқушылар:

Баскетбол ойыны арқылы өмірлік маңызы зор дене қимылдарының іс-әрекетін толық меңгеру үшін қажетті білім алады.

Көпшілік оқушылар:

Баскетболда доппен орындалатын іс-қимылдарды толық үйренеді.

Жекелеген оқушылар:

Баскетболда қозғалыстар нәтижесін толық меңгереді,тепе-теңдік,ырғақ,дыбысқа тез және дәл жауап қайтарады,қозғалыстарды үйлестіріп,кеңістікте бағдар ұстайды

Кезеңдер

уақыт

Мұғалім не істейді?

Оқушылар не істейді?

Бағалау

Ресурстар

Сабақты бастау

1-Тапсырма Рефлексия.

Сапқа тұру, мұғалімді мұқият тыңдау.

Кіріспе

15 минут

5 минут

1.Үй тапсырмасын пысықтау. ЖДЖ орындау. 2 Қай жыл мезгілінде туғанына байланысты төрт топқа бөлдім. 3.Топ ережелерін құруды тапсырдым.

1.Үй тапсырмасын тексеріп өттім. Оқушылар топпен ЖДЖ жасайды. 2.Сыныпта ынтымақтастық қалыптасады. 3.Әр қайсысы өз ұсыныстарын айтады.

Негізгі бөлім

5 минут

15 минут

4. Баскетбол ойынына арналған арнайы жаттығулар, орнында бұрылу, алға, артқа жаттығулары, допты қабылдап алып торға тастау. бойынша тапсырмалар бердім. 5.Топтарды презентациялауға шақырдым.

6.Басқа топтардан алған мәліметтерін, қағаздарына түсіріп алуларын тапсырдым

4.Оқушылар ұялы телефондары арқылы интернетке кіріп,өз ойларын ортаға салып тез арада жұмысқа кіріседі. 5.Тапсырма бойынша өздері білетін мәліметтерін,төрт топ кезектесіп қорғайды,тәжірибе жүзінде көрсетеді,сұрақтар қойып нақтылап отырады. 6.Олар әр топтан алған жаңа материалдарын қағаздарына түсіріп алады.

Формативті бағалау

Оқулық10-сынып

Ғаламтор

Баскетбол доптары

Қорытынды бөлім

5 минут

7.Туындаған сұрақтар бойынша сабақты қорытындылап өттім. 8.Үйге тапсырмалар бердім. 9.Бағалау критерийлерін ұсындым.

7.Маған тақырыпқа сәйкес сұрақтар қояды. 8.Тапсырмаларды күнделіктеріне түсіріп алады. 9.Критерийлерге сәйкес өздеріне балл қояды.

Сабақтан кейін ойланатын сұрақтар:

Не сәтті болды?

Келесі модульді қолдандым.

1. СТО;

2.АКТ;

3.Білім берудегі бағалау;

4.Диалогтық әдіс;

5.Көшбасшылық.

Оқушылар не үйренді.

1.Өз ойын ашық айтуға;

2.Теориялық білімді тәжірибеде іске асыруға;

3.Өз білімін бағалауға;

4.Мұғаліммен және жолдастарымен пікір алмасуға;

5.Көшбасшылық.

Не сәтті болмады?

Уақытты тиімді пайдалана алмау, өзін жоғары бағалауы.

Нені жақсартуға болады?

Сабақтың әр кезеңін уақытпен жоспарлаймын.

Мен өз дағдыларымда нені дамыта алдым? Нені өзгертуге болады?

Оқытудың жаңа әдістерін. Және баскетболда доппен орындалатын іс-қимылдарды толық үйренеді.

ответил от Surak_zhauap

Похожие вопросы

0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
2 ответов
0 голосов
2 ответов
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ