Жауап.кз вопросы и ответы
0 голосов
спросил от Surak_zhauap в категории Ұстаз

Ваш ответ

Отображаемое имя (по желанию):
Конфиденциальность: Ваш электронный адрес будет использоваться только для отправки уведомлений.
Анти-спам проверка:
Чтобы избежать проверки в будущем, пожалуйста войдите или зарегистрируйтесь.

1 Ответ

0 голосов

Пәні: Қазақстан тарихы

Сынып: 7

Мерзімі:

Тақырыбы:

§10. Қарахан мемлекеті

Мақсаты:

Tүpiк қағанатының дәстүрлi жалғасы болған, басқару,экономикалық, қоғамдық. құрылысы жағынан жан-жақты дамыған Қарахан мемлекетiнiң тарихымен және мәдение­тімен таныстыру

Күтілетін нәтиже:

Дамыған ортағасырлык мемлекеттiң өзiне тән ерекшелiктерiн меңгере oтыpып, оқyшылaр өзiндiк ойлауға, тарихи оқиғаларды талдап қорытындылауға және Қарахан мемлекетiнiң ислам дiнiн қабылдауын, оның сәулет өнepiнe әcepiн түсiндiре отырып, имандылыққа, бүгiнге дейiн мәнін жоймаған мәдени мұраларға құрмет­пен қарауға дағдыланады

Бағалау критерийлері:

Теорияны түсіну, негізгі идеяны білу, рефлексия жасау

Әдіс-тәсілдер:

СТО стратегиялары Хан тағына отыру; Попс формуласы; Даталар сөйлейді;

Сабақтың барысы:

Сабақ бөлімі

Табыс критерилері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

1.Қызығушылықты ояту кезеңі

1.Білу

Топқа бөлу

Білетіндерін көрсету

Амандасу, шаттық шеңберінде тұру

Хан тағына әр топтан оқушыларды шақыру арқылы өткен сабақтар бойынша сұрақтар қойып, білімдерін тексеру

Еркін отырады;Қазақ жүздері арқылы топқа бөлінеді.

1топ-Ұлы жүз,

2топ-Орта жүз,

3топ-Кіші Жүз

Әр топтан оқушылар ханның сұрағына келіп, жауап береді, өз білімдерін өздері бағалайды.

2.Мағынаны тану кезеңі

2.Түсіну

Диалог құру. Сыни тұрғыдан талдау,

Интерактивті тақта арқылы Қарахан Айша бибі Бабаджа қатын ескерткіштерін көрсетеді. Қарахан кім деген сұраққа жауап іздейді. Тану.

Қарахан мемлекетін танытады.

Әр топқа оқулық бойынша тапсырма береді.

Электрондық оқулықпен жұмыс көреді, естиді, естеріне сақтауға тырысады. Өздерінің не білетінін айтады.

1топ-Қарахан мемлекетінің құрылуы және қоғамдық құрылымы

2топ- Мемлекеттің саяси жағдайы

3топ-шаруашылығы және мәдениеті

3топ бір-бірімен диалогқа түсе отырып, мазмұнды кескіндеме жасап, оқушылар 2 жұлдық 1 тілек айтып, жұмыстарын бағалайды.

3.Қолдану

Шығармашылық ізденіс.

Сенектика әдісі

Тураонология. Сенектика әдісімен тапсырмалар беру;

1топ-Қарахан мемлекетін табиғатта кездесетін затпен салыстырады;

2топ-Абстракциялық тәсілмен салыстырады,

3топ-жеке онология арқылы салыстырады

Тапсырма Бесбармақ әдісімен бағаланады.

4.Талдау

Топ арасында жұмыс пікір алмасу;

Тақырыпта қаралған өзекті мәселелердің негізгі мәнін ашып, түсіндіреді. Ортақ ой-тұжырым шығарады.

Жаңа сөздер ментерминдерге талдау жүргізеді;Ихта,вақфтық, коммендация

Оқушылар жұптық жұмытар арқылы тапсырмалар орындайды. Бірін-бірі бағалайды.

5.Жинақтау

Жеке оқушылардың өз пікірлеріне, көзқарастарына қол жеткіздеі.

Попс формуласы арқылы оқушының ойын тыңдау

Біздің ойымыз........

Себебі.......

Оны біз......

Осыған байланысты........

Оқушылар Қарахан мемлекеті дамыған мемлекетке лайықпа?-деген сұраққа жауап іздеп, өз ойларын жинақтау арқылы топтық бағалау жасайды.

6.Бағалау

Пікірлесу

Т кестесі арқылы даталарды сөйлетеді: оқушылардың білімін бағалайды;

Кестені толтыру; Кесте арқылы өз білімдерін көрсетеді

7.Қорытындылау

Өздерін -өздері бағалау, топтық бақылауы, ынталандыру

Білемін

Үйрендім

Білгім келеді

Кесте толтыру

8.Рефлексия

Кемпірқосақ әдісі арқылы кері байланыс жасату;

Стикер толтыру

9.Үйге тапсырма

§11-12 оқу

Жұмыс даптер-4-5 тапсырмалар 19-бет

Смайликтер арқылы көңіл-күйін білдіру;

ответил от Surak_zhauap

Похожие вопросы

0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
2 ответов
0 голосов
2 ответов
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
3 ответов