Жауап.кз вопросы и ответы
0 голосов
спросил от Данчик в категории Наука, Техника, Языки

Ваш ответ

Отображаемое имя (по желанию):
Конфиденциальность: Ваш электронный адрес будет использоваться только для отправки уведомлений.
Анти-спам проверка:
Чтобы избежать проверки в будущем, пожалуйста войдите или зарегистрируйтесь.

1 Ответ

0 голосов
"Окушылардың шығармашылығын дамыту  жолдары"



Оқушылырдың шығармашылық ойлауын  жоғарылатып  ынталандырмақпын, содан   бір  біріне қолдау  көрсетуге  ықпал   ету  мақсатында    оқыту оқушылардың бірлесе оқуында сөздік қорын арттырып, тіл байлығын дамытуда, бірлескен оқу өзара іс- әрекет жасау арқылы нақты нәтижеге, мақсатқа жете алатындығын ескере отырып оқушылармен топтық жұмыстар жүргіземін. Себебі, тапсырмаларды орындау кезінде жаттанды түрде емес,  есте сақтау мен қайталауды емес, құрдастармен белсене араласып, ой бөліседі және қорытынды шығара  алатын болады .Оқушылармен  топ  ережесін  құрып   және ережені  орындау керектігін  түсіндіремін. Сыныппен кластер және  постер жасау  арқылы  қызығушылығы артып   ынталанады, өзінің ойын қағаз  бетіне  түсіреді.  Топпен жұмыс  арқылы өз өздерін  бағалап. Оқу  мақсатын  бағалау  үшін оқушы  оқуын  осы  жерде  бағалаумен  жоспарлау  тиімді  болу  үшін  критерийлерді жоспарлап  отырмақпын.Мысалы  кей  оқушының  тапсырманы өзіндік  бағалауы төмен  болуы  топтың  жұмыстарда  оқу  жылдамдығы арттыруға  тырысамын.Ол үшін мынандай  әдіс тәсілдерді  "Конверт сұрақ"әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру;    жұппен жұмыс  топпен   жұмыста кластер құру,  топпен  жұмыс барысында Венн диаграммасын сызғызып 2 ұтымды  жағын,1 ұсыныс айту және  сындарлы  оқыту  теориясын қолданбақпын.  Оқуды  басқару  мақсатында  оқушыларға  оқуды   бақылау жүргізу  және оларға  қолдау  ретінде   көрсете  аламын.Топтық жұмыста  критерийлерді  жазбаша  ұсынамын   себебі  жас  ерекшеліктеріне  сай  болуына  байланысты  ашық  және  төңкерілген сұрақтар  ұсынбақпын  себебі  жоғарғы  ойлау  мақсатында  диалогты  оқытуды  оқушылардың қалай  оқуын  менгеруін  топтық  жұмыста  не қиын  болды, метатаным  рефлексия  жасау  арқылы  оқушыларға жекелей  карточканы  көмек  түрінде  бермекпін.Оқушылардың    меңгерген  білімдерін өмірде  қолдана білуі туралы  мақсаттарды жүзеге  асырмақпын.
   
  Сұрақ  қою арқылы сабаққа қатыспай отырған  оқушыларға ойлануға арналған сұрақтар не  үшін халық  аузында  қалған ?  деген сұрақ  қойып   оқушыларды белсенді оқуға тартпақпын. Оқу мақсатына жеткенін бағалау үшін және оқуды   ары қарай жақсарту үшін критерилер қою арқылы өзара бағалау жүргізбекпін. Оқушылардың білімін, оқуын жақсарту үшін үнемі кері байланыс жүргізбекпін. Алғашқыда мұндай әрекетке қалыптаспаған оқушылар тілек айтудың өзінде қысқа ғана сөзбен қайтаратын еді, мысалыға « бес ал, жақсы баға ал» т.с.с. Себебі бұған дейін оқушылар арасында сабақ үстінде мұндай диалогтік қарым-қатынас орнамағандықтан жай тілек айтудың өзінде еркін ойындағысын айтуға ұялатын еді және тіл  байлығы мүлдем   жоқ балаларға  оқу жылдамдығын  арттыруға байланысты толықтырулар енгізбекпін. Болашақта  балалардың үйренген әдіс - тәсілдерімді дамыта отырып, жұмыстың жаңа жолдарын іздеймін,. Тәжірибені ары қарай өзгерту бойынша идеялардың тиімді жақтарын көру нәтижесінде белсенді әдіс-тәсілдерді қолданбақпын.
ответил от Данчик

Похожие вопросы

0 голосов
2 ответов