Жаңа материалды тәжірибе жүзінде қолдану
«Ой қозғау» стратегиясы.
Сөзжұмбақ шешу «Бала Тұрар»
Жаңа сабаққа даярлық «Тұрар Рысқұлов» туралы не білесің?
--- 2-3 сыныпта Шерхан Мұртазаның «Бала Тұрар», «Интернат Қой масы» әңгімелерін оқыдық. Үзінді келтіру.
Автордың өмірі мен шығармалары жайлы бейнефильм көрсету
Тұрар Рысқұлов (26 желтоқсан уезі Шығ Шығыс болысы - 10 ақпан 1938, Мәскеу) - мемлекет қайраткері.
Бейнефильм көрсету «Тұрар өмірінен үзінді»
Мәтінді тізбектеп, мәнерлеп, азат бойынша оқу
1. «Қызыл жебе» романының авторы кім, ол туралы не білеміз?
2. Романның «Бала Тұрар» тарауында кімдер туралы айтылған?
3. Мұғалім картадан қандай елдерді көрсетті? Оларды көрсет.
4. «Сибирь» дегенде тұрар неге елең ете қалды деп ойлайсың? Саха
лин аралын неге сұрады деп ойлайсың?
5. Тұрар қоңырау сылдырын неге елестеткізді?
6. Әңгімедегі «Бала Тұрар» бейнесін сипатта
Сергіту сәті. Көз жаттығуларын жасату.
Сабақты қорытындылау мақсатында топтарға тапсырма беру.
1- Топ “Әңгіме компазициясы ” стратегиясы бойынша кестені толтыру. мез
2- Топ «Екі жақты күнделік» әдісі арқылы әңгімені сипаттау.
«Позитивті доп » әдісі арқылы сұрақтар дайындап, топтарға қою
3- Топ “Бес жолды өлең ” стратегиясы арқылы басты кейіпкер Тұрарға өлең құрау
4-«Кубизм » әдісі арқылы сұрақтар дайындап, топтарға қою
Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап беріп, сөзжұмбақты шешеді.
Оқушылар өткен тақырыптары бойынша жауап беріп, Тұрардың қандай екенін сипаттап береді.
Автор туралы мағлұмат алады.
Тұрар Рысқұловтың өмірі жайлы бейнефильммен танысып, мәліметтер жинақтайды.
Әр топ оқушылары мәтінді тізбектеп, мәнерлеп, іштей оқып шығады. Қойылған сұрақтарға жауап береді.
Көз жаттығуларын қайталап жасау
Топпен бірлесе отырып әр топқа берілген тапсырманы орындайды.
Жарайсын!
Бағдаршам көздері
Бағдаршам көздері
Бағдаршам көздері арқылы жұптарды топтарды бағалау.
Флипчард,маркер
Оқулық
Интербелсенді тақта, дәптер
Флипчард,маркер,
Қорытынды
Бағалау.
Рефлексия.
Үйге тапсырма:
Топ басшыға бағалау парағы таратылады. Бүгінгі сабақ бойынша өздерінің топ мүшелері бағдаршам көздерін жабыстырып бағалап өтеді.
« Желкенді қайық » стратегиясы арқылы. сабақтан алған әсері туралы жазып, әр қайықтың тұсына апарып,қайықтарын жабыстыру
«Жақсы бала жеткізеді мұратқа» тақырыбында ойтолғау жазу.