Жауап.кз вопросы и ответы
0 голосов

Ваш ответ

Отображаемое имя (по желанию):
Конфиденциальность: Ваш электронный адрес будет использоваться только для отправки уведомлений.
Анти-спам проверка:
Чтобы избежать проверки в будущем, пожалуйста войдите или зарегистрируйтесь.

2 Ответы

0 голосов

Астана қаласы №56 мектеп-лицейінің 4 Ә сынып мұғалімі Ораз Бақтылы Қасымқызы
Сабақтың тақырыбы: Кесінділерді нүкте арқылы бөліктерге бөлу
Қарындаш пен Түзу
Түзу, тіпті әндетіп жіберді:
Шетсіз, шексіз түзу сыз!
Шетсіз, шексіз түзу сыз, - деп.
Мұны естіген Қарындаш мұңайып қалады.
Сонда мен тоқтаусыз жүре бермекпін бе

Егер тоқтағың келсе, түзудің бойынан екі нүкте белгіле, - деді Түзу.

(Балалар мұғаліммен бірге түзудің бойынан екі нүкте белгілейді). Алақай! - деп қуанып кетті Қарындаш. - Енді мен түзудің бойымен бір нүктеден екінші нүктеге қыдырып жүре аламын. Тоқта, сонда бұл қалай аталады?

Бұл - менің кесіндім, - деп жауап береді Түзу жымиып. (Балалар түрлі -

түсті Қарындашпен кесінді белгілейді).

Түзудің кесіндісі, түзудің кесіндісі, - деп қайталай отырып, Қарындаш

кесіндінің бір шетінен екіншісіне серуендеп жүрді.

Міне, осылай кесінді пайда болған екен.

-Барлығымыз оқулықтағы1-тапсырмаға қараймыз.

image

Шарты

2кесінді

4кесінді

3кесінді

Ұзындығы 6см АВ кесіндісін сыз. Оның бойынан С,Е,Д нүктелерін белгіле.

Неше кесінді пайда болды?

Олардың атауларын жаз.

Ұзындықтарын өлше.

Шарты

3 кесінді

1 кесінді

2 кесінді

АВ кесіндісін сыз. Оның бойынан С,Д нүктелерін белгіле.

Неше кесінді пайда болды?

Олардың атауларын жаз.

Ұзындықтарын өлше.

Шарты

43200г

31400г

2 ауданға150гсыр жұмсалды.

Ұз-24м,ені-12м мектеп спорт залының еденін сырлау үшін қанша сыр керек?

Шарты

t25 мин артық жұмсады

t210 мин артық жұмсады

Арасы -12км екі саяжайдан бір-біріне қ-қарсы екі адам шықты. Олар жолдың дәл ортасында кездесті.

V1=60м/мин, V2=50м/мин Кездескенге дейін қайсысы уақытты артық жұмсады?

Шарты

90бөлшек

120бөлшек

Шебер ж.ө.-20бөлшек Шәкірт ж.ө.-жартысы Екеуі бірге3сағ қанша бөлшек жасайды?

Түйелі доста әуелде қанша қой болғанын теңдеу құру жолымен табыңдар.

Сабақтың мақсаты:

1)балаларды «кесінділерді нүкте арқылы бөліктерге бөлу» жөніндегі геометриялық түсінікпен таныстыру; «кесіндіге тиісті және тиісті емес нүкте» деген түсінікті бекіту; үш таңбалы санға көбейту мен бөлу дағдыларын нығайту; әртүрлі есептерді шығара алу дағдыларын жетілдіру.

2)оқушылардың ой-өрісін,ойлау қабілетін,математикалық тілін дамыту,пәнге деген қызығушылығын арттыру;

3)мақсатына

жетуге ұмтылдыру,ұқыптылыққа,тапқырлыққа,ізденімпаздыққа,өздігінен жұмыс істеуге тәрбиелеу

Көрнекілігі:фигуралар,плакаттар,интерактивті тақта.

Сабақтың түрі:интерактивті сабақ

Сабақтың типі:жаңа сабақты түсіндіру

Әдіс-тәсілдері:дамыта оқыту,сұрақ-жауап

Сабақтың барысы:

I Ұйымдастыру бөлімі.

- Саламатсыздар ма,балалар?!

- Сабаққа назар аудару.Қызығушылығын ояту.

Есептеуге жүйрік болсаң жасыңнан,

Математикаға орын берсең басыңнан.

Барлық ғылым саған үйір болады,

Досың солар табылатын қасыңнан!

Ертегі

Мақсаты: түзудің шексіз ұзын екенін және кесінді оның бір бөлігі екенін ұқтыру және бекіту.

Ертеде бір қарындаш өмір сүріпті. Бір күні Қарындаш түзу сызықтың бойымен келе жатады. Ол түзудің бойымен ұзақ жүріп, әбден шаршады. Тоқтап, дем алады да, өзіне өзі: "Әлі қанша жүрер екенмін? Мына түзуді шегіне жетемін бе, жоқ па?" - деді.Мұны естіп тұрған Түзу күліп жібередіде:Әй, Қарындаш-ай! Сен менің шегіме ешқашан жетпейсің ғой. Сен түзудің шегі болмайтынын білмеуші ме едің?-дейді.Қой,онда мен кері қайтайын,адасып кетіп жүрермін,-деді Қарындаш. Ол жақтың да шегі жоқ. Түзу сызықтың шегіimageболмайды, - деді Түзу керіле түсіп.

(Ертегі мазмұнымен таныса отырып,түзу мен кесінді туралы білімдерін бекіте түсу және жаңа сабақты түсінуге деген қызығушылығын арттыра түсу)

№1 тапсырманы орындаңдар. а) Қандай нүктелер кесінділерге тиісті?

Олар кесіндіні неше бөлікке бөліп тұр? (Екі бөлікке және үш бөлікке бөлді).

Жаңа материалмен танысу (№1ә,б).

ә)КМ кесіндісінеОжәне Н нүктелерін белгілегеннен кейін қандай жаңа кесінділер пайда болды? (КО, ОН, НМ).

б) ДәптергеАВ кесіндісін сыз. Оның бойына үш нүкте сал. ОларАВ кесіндісін неше бөлікке бөлді? Сызбада неше кесінді көріп тұрсың? Жаз.


ответил от Surak_zhauap
0 голосов

Бастапқы бекіту.

Негізінде№3 Семантикалық карта арқылы (тапсырма комбинаторлық есеп болып табылады және оны кестенің көмегімен) шешуге болады. Алайда, сызбағасүйене отырып, реттелген таңдап алу әдісі арқылы да шешуге болады.

А)

Ә)

4 есеп Өткенді қайталау

А)

Ә)

Б)

6есеп Теңдеу шешу

786.х=83201+22909 (3850+1892):х=638

786.х=106100 5742:х=638

Х=106100:786 х=5742:638

Х=135 х=9

5088:х=256626:807 (6000-1744):х=8

5088:х=318 4256:х=8

Х=5088:318 х=4256:8

Х=16 х=532

7есеп Фигураның ауданын табу

А) S=3х3+4х4:2=17см2

Ә) S=4х2+2х2+3х2+5х2=28см2

Сабақты қорытындылау.Уақыт қалса,Логика әлеміне кіру.

Үйге:№2,№5

Ертегі

Мақсаты: логикалық есеп шартынан теңдеу құрып, оны шешуге баулу.

Бір ауылда екі дос болыпты. Оның біреуінде 500 қойы бар екен.

Бір күні оған досы келіп былай дейді:

«Менің отыз түйем бар, әр он түйеме жүз қой берсең, сонда екеуміздің қойымыздың саны теңеседі» - депті. Оған досы бірден келісіпті.

Шешуі:Түйелі доста -X қой, екіншіде 500 қой болған.Бір он түйе – 100қойға бағаланса, 3 түйе: 100+100+100= 300 қой.Ендеше Х+ 300=500 теңдеуі құрылады.Х = 500-300,Х = 200Жауабы: түйелі доста әуелде 200 қой болған.

ответил от Surak_zhauap

Похожие вопросы

0 голосов
1 ответ
0 голосов
2 ответов
0 голосов
3 ответов