Сабақ
бөлімдері
|
Әдіс-тәсілдер
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті:
|
Оқушының
іс-әрекеті:
|
Бағалау
|
Басы
Білу
|
|
|
*Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа назарларын аудару.
*Сыныпта жағымды көңіл күй қалыптастыру.
*Топқа бөлу. Топ ережесімен таныстыру
Сыныпты түрлі түсті стикерлер арқылы топқа бөлу
|
*Сәлемдеседі, оқу құралдарын даярлап, мұғалімге назарын
аударады. *Психологиялық дайындық:
Бір-бірінің жақсы
қасиеттерін айтады.
|
Бағалау шкаласы:
«5» - 15 ұпай
«4» - 12 ұпай
«3» - 9 ұпай
|
Ой шақыру
3 мин.
Үй тапсырмасы
7 мин.
Семантикалық карта
Ой шақыру
|
Үй жұмысы:
Тән көмілер, көмілмес еткен
ісім,
Ойлайтындар мен емес бір
күнгісін
Жұрт ұқпаса, ұқпасын, жабықпаймын,
Ел бүгіншіл, менікі ертеңгі
үшін,
- деп, болашақпен сырласқандай, өлместігіне сенген А.
Байтұрсынов ұрпақпен бірге, Себебі ол
өлмейтұғын артынан халқына өлместей із
қалдырған.
2.Үй жұмысын
тексеру. «Өгіз бен Бақа» /рольге бөлініп ойнау/
--- «Бақа мен өгіз» мысалын кім жазған?
Ендеше, бірінші
деңгейлік тапсырманы орындайық.
«Жылдар
сөйлейді»
семантикалық карта толтырамыз.
Қызығушылығын
ояту сатысы
-Суреттен не көріп тұрсыңдар?
-Қандай ерекшелікті байқадыңдар?
-Неге бірінші суреттегі бидай тіп-тік болып өскен?
|
Оқушылар үй тапсырмасы
Ә. Тәжібаевтің шығармашылығы бойынша тірек сөздермен
жұмыс жүргізеді.
Оқушылар өлеңге байланысты өз пікірлерін білдіреді.
Семантикалық
карта
Сұрақ
|
1886-1891
|
1882-1884
|
1873
|
1891-1895
|
1895
|
1913-1918
|
1909
|
Дүниеге
келген жылы
|
|
|
....
|
|
|
|
|
Ауыл
мектебінен сауат а.жылы
|
|
.......
|
|
|
|
|
|
Орынборда
білім алуы
|
|
|
|
.........
|
|
|
|
Мұғалім
дік қызыметі
|
|
|
|
|
.......
|
|
|
«Қазақ» газетінде редактор
|
|
|
|
|
|
........
|
|
40мысал
|
|
|
|
|
|
|
....
|
Оқушылар суреттегі ерекшеліктерді айтады.
|
1-тапсырма
– 3 ұпай
|
Ортасы
Түсіну
Қолдану
Талдау
Жинақтау
|
5 мин.
10 мин.
.
Интервью
әдісі
5 мин.
|
Жаңа сабақ
А. Байтұрсынұлы«Егіннің бастары» мысал өлеңі
1. Мәнерлеп оқу
2. Сөздік жұмыс
3. Талдау
Синоним: тәкаппар, ешкімді менсінбейді, бір өзін
көпке балау,
шекірейіп, кекірейіп,
теңгермей
-диалог құру
-суреттеу /әңгімелеу/
1-топ.Өлеңнің
композициялық құрылымы:
2-топ. Шығарманың көркемдік ерекшелігі.
3-топ.«Қарама қайшылықты сипаттама»
|
|
|
|
Аллегориялық образ.
|
мінезі
|
Жағымды
жағымсыз
|
Мақал /ой түйін/
|
Өгіз
Бақа
|
|
|
|
Егіннің бастары
|
|
|
|
Тест интервью
А.
Байтұрсынов жазған мысал өлеңнің ерекшелігі
неде?
/Қазақ
тұрмысына жақын ойлар айтылады, төрт
түлік арқылы әлеуметтік ойға ықпал етеді./
-
Қоғамдағы келеңсіз жағдайды қалай жеткізді?
/Тұспалдап,
ишара түрінде/
-Шығармаларын
оқи отырып, қандай тәрбие алдық ? /мақтаншаққа
жол бермеу................/
Сонда мысал,
аллегория дегеніміз не?
- жақсы, жаман
мінездерді салыстыру.
|
Топтар автор өмірі мен шығармашылығынан алған
мәліметтерін топтастырады.
Кестені толтырады
Мәтінмен жұмыс
Әр топ кейіпкер бейнесіне мінездеме
береді
Жаңа тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
|
2-тапсырма
– 3 ұпай
3-тапсырма
– 3 ұпай
|
Соңы
Бағалау
3мин.
|
3 мин.
|
Қажетті мінез-құлықтарды айтып, дәптерге жазады. Өз
қасиеттерін стикерге жазады
Қажеттісін
белгілейік.
Қоғамға
қандай адамдар қажет?
Еңбекқор, Әдепсіз, Көрсеқызар,
Мейірімді, Ақымақ, Надан, Дарынды, Ізетті, Зиялы, Залым, Еріншек, Сауатты,
Білімді, Мақтаншақ, Күншіл.
|
Оқушылар жаңа
сабақтан алған білімдерін қорытындылап, ой түйеді.
|
4-тапсырма
– 3 ұпай
|
|
Үйге тапсырма «Егіннің бастары»өлеңін
жаттау.
|
|
Қосымша ақпарат
|
Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті
жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
|
|
|
Пәнаралық байланыс.АКТ-мен байланыс . Құндылықтардағы байланыс
|
Әдебиет, сурет
|
|
Рефлексия
|
Кері
байланыс
Не ұнады? Не ұнамады?
Менің көңіл күйім
|
|
Сабақ / оқу мақсаттар шынайы ма ?
Бүгінгі оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды ?
Мен жоспарлаған саралау шараларытиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе ?
Мен өз жоспарларыма қандай түзетулер енгіздім және
неліктен
?
|
|
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да , оқуды
да ескеріңіз )?
|
1:
|
2:
|
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да , оқуды да ескеріңіз )
|
1:
|
2:
|
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі
сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|