Жауап.кз вопросы и ответы
0 голосов

Ваш ответ

Отображаемое имя (по желанию):
Конфиденциальность: Ваш электронный адрес будет использоваться только для отправки уведомлений.
Анти-спам проверка:
Чтобы избежать проверки в будущем, пожалуйста войдите или зарегистрируйтесь.

2 Ответы

0 голосов

Сабақтың тақырыбы:

А. Байтұрсынұлы «Егіннің бастары»

№ 47 орта мектеп

Күні :

Мұғалімнің аты-жөні : Егемқұлова Айжамал Мынбаевна

Сынып : 5

Қатысқандар саны :

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты

( мақсаттары)

Мысал өлеңнің мазмұнын талқылау, құрылымына байланысты жоспар құра білуге дағдылану. Өмірде ақ пен қараны ажыратуды оған дұрыс баға беруді үйрену, мақтаншақтық, менмендік қасиеттен аулақ болу.

Табыс критерийлері:

Барлық оқушылар :

- мысал өлеңнің мазмұнын біледі, түсінеді.

- іздене отырып топта мысал өлеңнің мазмұнын талдайды.

- мысалдың астарында не жатқанын оның маңызын түсінеді.

Оқушылардың басым бөлігі :

- мысал өлеңнің оқиға желісін шындықпен байланыстыра алады;

- жақсы қасиеттерді өзіне үлгі етеді;

- Ойларын түсіндіреді, жақсылық істер мен жамандықтарды ажырата алады;

Кейбір оқушылар :

- Шығармашылық жұмыс орындайды,мысал өлеңнің мазмұнына байланысты көзқарастарын дәлелдейді , мәтін құрастырады;

- Топпен жұмыс істеу барысында өзгелермен пікір алмасып, білімдерін толықтырады,басқалардың және өз пікірін сыни тұрғыда бағалайды.

- жаманнан жиреніп, жақсыдан үйреніп, оны өмірде пайдалана білуге ұмтылады.

Тілдік мақсат

Оқушылар :

– Шығарманы өз мәнеріне келтіре оқу, мазмұндау шеберлігін арттыру.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

мысал, тәкәппарлық, өркөкіректік

Сыныптағы диалог / жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер :

Талқылауға арналған тармақтар :

– тақырып, идея;

– мысал өлеңнің құрылымы;

– кейіпкерлер бейнесін талдау.

Жазылым бойынша ұсыныстар :мысал өлеңді жанрлық түріне, әдебиет теориясына талдай білу.

Алдыңғы оқу

А. Байтұрсынов «Өгіз бен бақа»

Сабақтың әдіс-тәсілдері:

Ой шақыру,семантикалық карта,интервью әдісі

Кері байланыс

Сабақта 7 модульдің қамтылуы:

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқытуды басқару және көшбасшылық, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

ответил от Surak_zhauap
0 голосов

Жоспар

Сабақ бөлімдері

Әдіс-тәсілдер

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушының іс-әрекеті:

Бағалау

Басы

Білу

*Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа назарларын аудару.

*Сыныпта жағымды көңіл күй қалыптастыру.

*Топқа бөлу. Топ ережесімен таныстыру

Сыныпты түрлі түсті стикерлер арқылы топқа бөлу

*Сәлемдеседі, оқу құралдарын даярлап, мұғалімге назарын аударады. *Психологиялық дайындық:

Бір-бірінің жақсы қасиеттерін айтады.

Бағалау шкаласы:

«5» - 15 ұпай

«4» - 12 ұпай

«3» - 9 ұпай

Ой шақыру

3 мин.

Үй тапсырмасы

7 мин.

Семантикалық карта

Ой шақыру

Үй жұмысы:

Тән көмілер, көмілмес еткен ісім,

Ойлайтындар мен емес бір күнгісін

Жұрт ұқпаса, ұқпасын, жабықпаймын,

Ел бүгіншіл, менікі ертеңгі үшін, - деп, болашақпен сырласқандай, өлместігіне сенген А. Байтұрсынов ұрпақпен бірге, Себебі ол өлмейтұғын артынан халқына өлместей із қалдырған.

2.Үй жұмысын тексеру. «Өгіз бен Бақа» /рольге бөлініп ойнау/

--- «Бақа мен өгіз» мысалын кім жазған?

Ендеше, бірінші деңгейлік тапсырманы орындайық.

«Жылдар сөйлейді» семантикалық карта толтырамыз.

Қызығушылығын ояту сатысы

-Суреттен не көріп тұрсыңдар?

-Қандай ерекшелікті байқадыңдар?

-Неге бірінші суреттегі бидай тіп-тік болып өскен?

Оқушылар үй тапсырмасы

Ә. Тәжібаевтің шығармашылығы бойынша тірек сөздермен жұмыс жүргізеді.

Оқушылар өлеңге байланысты өз пікірлерін білдіреді.

Семантикалық карта

Сұрақ

1886-1891

1882-1884

1873

1891-1895

1895

1913-1918

1909

Дүниеге келген жылы

....

Ауыл мектебінен сауат а.жылы

.......

Орынборда білім алуы

.........

Мұғалім

дік қызыметі

.......

«Қазақ» газетінде редактор

........

40мысал

....

Оқушылар суреттегі ерекшеліктерді айтады.

1-тапсырма – 3 ұпай

Ортасы

Түсіну

Қолдану

Талдау

Жинақтау

5 мин.

10 мин.

.

Интервью әдісі

5 мин.

Жаңа сабақ

А. Байтұрсынұлы«Егіннің бастары» мысал өлеңі

1. Мәнерлеп оқу

2. Сөздік жұмыс

3. Талдау

Синоним: тәкаппар, ешкімді менсінбейді, бір өзін көпке балау, шекірейіп, кекірейіп, теңгермей

-диалог құру

-суреттеу /әңгімелеу/

1-топ.Өлеңнің композициялық құрылымы:
2-топ. Шығарманың көркемдік ерекшелігі.

3-топ.«Қарама қайшылықты сипаттама»

Аллегориялық образ.

мінезі

Жағымды

жағымсыз

Мақал /ой түйін/

Өгіз

Бақа

Егіннің бастары

Тест интервью

А. Байтұрсынов жазған мысал өлеңнің ерекшелігі неде?

/Қазақ тұрмысына жақын ойлар айтылады, төрт түлік арқылы әлеуметтік ойға ықпал етеді./

- Қоғамдағы келеңсіз жағдайды қалай жеткізді?

/Тұспалдап, ишара түрінде/

-Шығармаларын оқи отырып, қандай тәрбие алдық ? /мақтаншаққа жол бермеу................/

Сонда мысал, аллегория дегеніміз не?

- жақсы, жаман мінездерді салыстыру.

Топтар автор өмірі мен шығармашылығынан алған мәліметтерін топтастырады.

Кестені толтырады

Мәтінмен жұмыс

Әр топ кейіпкер бейнесіне мінездеме

береді

Жаңа тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.

2-тапсырма – 3 ұпай

3-тапсырма – 3 ұпай

Соңы

Бағалау

3мин.

3 мин.

Қажетті мінез-құлықтарды айтып, дәптерге жазады. Өз қасиеттерін стикерге жазады

Қажеттісін белгілейік.

Қоғамға қандай адамдар қажет?
Еңбекқор, Әдепсіз, Көрсеқызар, Мейірімді, Ақымақ, Надан, Дарынды, Ізетті, Зиялы, Залым, Еріншек, Сауатты, Білімді, Мақтаншақ, Күншіл.

Оқушылар жаңа сабақтан алған білімдерін қорытындылап, ой түйеді.

4-тапсырма – 3 ұпай

Үйге тапсырма «Егіннің бастары»өлеңін жаттау.

Қосымша ақпарат

Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс.АКТ-мен байланыс . Құндылықтардағы байланыс

Әдебиет, сурет

Рефлексия

Кері байланыс

Не ұнады? Не ұнамады? Менің көңіл күйім

Сабақ / оқу мақсаттар шынайы ма ?

Бүгінгі оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды ?

Мен жоспарлаған саралау шараларытиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе ?

Мен өз жоспарларыма қандай түзетулер енгіздім және

неліктен ?

Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да , оқуды да ескеріңіз )?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да , оқуды да ескеріңіз )

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?

ответил от Surak_zhauap

Похожие вопросы

0 голосов
2 ответов
0 голосов
3 ответов
0 голосов
1 ответ
0 голосов
2 ответов
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ