Жауап.кз вопросы и ответы
0 голосов

Ваш ответ

Отображаемое имя (по желанию):
Конфиденциальность: Ваш электронный адрес будет использоваться только для отправки уведомлений.
Анти-спам проверка:
Чтобы избежать проверки в будущем, пожалуйста войдите или зарегистрируйтесь.

1 Ответ

0 голосов

№25 Г.Титов атындағы жалпы орта мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі Тарих пәні мұғалімі Ералиева Раушан Есенгелдиевна

САБАҚ:2

Мектеп: № 25 Г. Титов жом

Күні:08.12.16ж

Мұғалімнің аты-жөні:Р.Ералиева

Сынып:6 «Ә»

Қатысқандарcаны:

қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы:

Көшпелі мал шаруашылығы-тіршіліктің қайнар көзі

Оқу мақсаттары

Көшпелі мал шаруашылығының пайда болуы мен дамуы туралы білу,түсіну

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:көшпелі мал шаруашылығының пайда болуы мен дамуы туралы танысады

Көптеген оқушылар:көшпелі мал шаруашылығының тарихы туралы өз ойларын жеткізе алады

Кейбір оқушылар:көшпелі мал шаруашылық өмірді бүгінгі күнмен салыстыра отырып,дәлелдейді

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Білу,түсіну,талдау

Бағалау

критерийлері

1.Үй тапсырмасының сұрақтарына жауап беруі

2.Жаңңа сабақ тапсырмаларын орындауы

3.Жаңа тақырып туралы түсінігі

Құндылықтарды дарыту

Адамгершілік,ізгілік,еңбекк сүйгіш қасиеттерді

Пәнаралық байланыстар

География

АКТ қолдану дағдылары, ресурстар

Карта,оқулық,сурет,қағаздар,жасанды гүлдер,асықтар

Бұған дейін алынған білім

Көшпелі мал шаруашылығы-тіршіліктің қайнар көзі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс- әрекет

Сабақтың басталуы

10 мин

1.Ұйымдасрыту кезеңі;

2.Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру

3.Топқа бөлу; қағаздың түстеріне қарай

1-топ көшпелі мал шаруашылығы

2-топ жартылай көшпелі мал шаруашылығы

3-топ отырықшы шаруашылық

«Қар атысу» әдісі» арқылы үй тапсырмасын тексеру,пысықтау.Әр топ бір-бірлеріне өтілген тақырыптарддан 5 сұрақтан қояды.

«Сөзжұмбақ шешу» әдісі арқылы өтілген тақырыптарды қайталау

Сабақтың ортасы

25 мин

Жаңа сабақ

Көшпелі маш шаруашылығы-тіршіліктің қайнар көзі. Мұғалім тақырып мазмұнын қысқаша түсіндіріп,тапсырмалар береді.

1. «Джиксо» әдісі бойынша тақырып мәнін ашу

2. «Саяхат» әдісі бойынша тақырып мәнін ашу

3. Венн дииаграмма әдісі бойынша тақырып ішіндегі ұқсастықтар мен ерекшеліктерді анықтайды

Үш тілге қалайсыз? Әдісі бойынша үш тілде сөйлеу

Көшпелілер-кочевники-nomads

Темір дәуірі-железный век-iron age

Табиғат-природа-natue

Метал-метал-metal

Сабақтың соңы

10мин

«Көршінің сұрағы» әдісі бойынша әр топ бір-бірлеріне сұрақтар қойып,сабақ пысықталады

1.Көшпелі мал шаруашылығы қашан пайда болды?

2.Көшпелі мал шаруашылығының отырықшылықтан айырмашылығы қандай?

Үйге тапсырма: Көшпелі мал шаруашылығы-тіршіліктің қайнар көзі

Инссерт әдісімен оқушылар кері байланыс жасайды

Қосымша ақпарат

Саралау Дифференциация – Сіз оқушыларға көмектесуді қалай жоспарлайсыз?Неғұрлым қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар беруді жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы

Пайымдаулар (Рефлексия)

Оқытудың/сабақтың мақсаттарына қол жеткізілетіндей болды ма?

Бүгін оқушылар не нәрсеге үйренді?

Оқыту атмосферасы қандай болды?

Дифференциацияны жүзеге асыру қолдан келді ме?

Мен уақыттық кестені ұстандым ба? Мен жоспардан қандай ауытқушылықтар жасадым және неліктен?

Қорытынды бағалау

Неғұрлым жемісті екі сәтті атаңыз (сабақ беруде де, оқытуда да)?1:

1.Оқушыларды топқа бөлу әдісім сәтті болды.«жемістер мен жидектер» тобы болып екі топқа бөлдім.

2.

Сабақты жақсартуға ықпал ететіндей екі жайтты атаңыз (сабақ беруде де, оқытуда да)?

1:

2:

Мен сынып пен жекелеген оқушылар туралы жаңа нені білдім және бұл менің келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді?


ответил от Surak_zhauap

Похожие вопросы

0 голосов
2 ответов
0 голосов
3 ответов
0 голосов
1 ответ
0 голосов
2 ответов
0 голосов
1 ответ