|
Атырау қаласы , №2 орта мектебінің жоғары санатты бастауыш
сынып мұғалімі Махимова Раушан
Мубаракқызы
|
|
Тақырыбы
|
Санды өрнектер мен әріпті өрнектер. Математика. 4 сынып
|
|
Жалпы мақсаты
|
Санды өрнек пен әріпті өрнек туралы білімдерін
пысықтау, оларды есеп шығаруда қолдана білуге машықтандыру,математикалық
тілде
сөйлеу,тез есептеу қабілеттерін дамыту,ой-өрістерін кеңейту;
оқушылардың пәнге деген қызығушылығын
арттыру,шығармашылық ізденіске баулу,логикалық ойлау қабілеттерін дамыту
,топта жұмыстануға машықтандыру, ұйымшылдыққа, достыққа баулу.
|
|
Оқу нәтижелері
|
1.Санды өрнек пен әріпті өрнекті ажырата алады;
2.Өз ойларын еркін айтады;
3.Оқушылар топта жұмыстанып, өз бетімен қорытынды шығара біледі,ізденеді.
|
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының топтастыру,ой қозғау,көрнекілік,Венн
диаграммасы,семантикалық карта
әдістері
|
|
АКТ
|
Слайдтар
|
|
Сабақтың көрнекілігі
|
А4 форматтағы қағаздар, суреттер,геометриялық фигуралар
|
|
Сабақ кезеңдері
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
ресурстар
|
|
Ұйымдастыру
|
Психологиялық дайындық.
Құрастырған фигуралары бойынша топқа бөліну.
|
Қимылмен жасайды.
3 топқа бөлінді:
І-«Тік төртбұрыш»
ІІ-«Шаршы»
ІІІ- «Үшбұрыш»
|
Геометриялық фигуралар
|
|
|
1/Миға шабуыл.
Әр топ геометриялық фигура туралы білетіндерін қағазға түсіреді.
Жұмбақ есептерді шығару.
1.Мергендер жарысында сайыскер 5 және 6 ұпайлық
дөңгелектерге тигізген.Барлық ұпайлар саны 42 болды. Сайыскер қанша рет 5
және 6 рет ұпай алған?
2.Төрт таңбалы санның басындағы цифры 7-ні соңына алып
барып қойғанда алынған төрт таңбалы сан бастапқы саннан 1134-ке кем.Бастапқы
төрт таңбалы санды тап.
3.Теңдік орындалатындай етіп, бос жерлерге «+» және
«-« таңбасын қой.
85 25 15
40 = 5
85 25 15
40 = 135
|
Оқушылар геометриялық фигура
туралы қағазға түсіреді,
ойларын айтады,
қорғайды.
Жұмбақ есептерді шығарады.
|
Оқушыға стикерлер беріліп отырады.
|
|
Н е г і з г і
б ө л і м
|
|
2/Ой қозғау.
Ойын «Орнына қой!»
Санды өрнек,әріпті өрнекті ,теңдеуді дұрыс табу, орнына қою.
|
Оқушылар орнына қойды.
Не себептен санды өрнек , әріпті өрнек,теңдеу екенін дәлелдейді.
|
парақшалар
|
|
|
|
|
|
|
3/Жаңа сабақ.Санды өрнек пен әріпті өрнек.
1 тапсырма.Топтық жұмыс. Дәптермен жұмыс.
Іт. №2.
ІІт.№3
ІІІт.№4
|
Күн жадын жазып,топта орындайды.
|
Слайд
|
|
4/Ойын «Ойлан да, шеш!»
Сөзжұмбақ шешу «Есеп»
|
Сөзжұмбақты шешеді.
|
Слайд
|
|
5/Топтық жұмыс.
Есеп шығару.
І.№6.а/
ІІ.№7.а/
ІІІ.№7.ә/
|
Топта орындайды,қорғайды.
|
Стикер
|
|
6/Сергіту сәті.
|
Сергіту сәтін орындайды.
|
|
|
7/Топтық жұмыс.
3 топқа топтық жұмыс беремін.
1 топ- Семантикалық картаны толтыру.
2 топ- Өрнектер сөзіне топтастыру жасау
3топ- Венн диаграммасын толтыру
|
Оқушылар топта талдайды,қорғайды.
|
Стикер
|
|
Қорытынды.
Әріпті өрнек дегеніміз не ?
Санды өрнек
дегеніміз не?
|
Оқушылар жауап береді
|
|
|
Бағалау.
Жинаған стикерлері бойынша
қорытынды баға шығарылады.
Үйге тапсырма.
Мазмұнын айту.96 бет.8,9 тапсырма.
Рефлексия.
-Сабақ ұнады ма?
-Қандай тапсырма ұнады?
-Топта жұмыс жасаған ұнай ма?
|
Оқушылар өз ойларын стикерге жазып, рефлексия ағашына жапсырады.
|
Стикер,
рефлексия ағашы
|
|