Жауап.кз вопросы и ответы
0 голосов

Ваш ответ

Отображаемое имя (по желанию):
Конфиденциальность: Ваш электронный адрес будет использоваться только для отправки уведомлений.
Анти-спам проверка:
Чтобы избежать проверки в будущем, пожалуйста войдите или зарегистрируйтесь.

1 Ответ

0 голосов

Атырау қаласы , №2 орта мектебінің жоғары санатты бастауыш сынып мұғалімі Махимова Раушан Мубаракқызы

Тақырыбы

Санды өрнектер мен әріпті өрнектер. Математика. 4 сынып

Жалпы мақсаты

Санды өрнек пен әріпті өрнек туралы білімдерін пысықтау, оларды есеп шығаруда қолдана білуге машықтандыру,математикалық

тілде сөйлеу,тез есептеу қабілеттерін дамыту,ой-өрістерін кеңейту;

оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру,шығармашылық ізденіске баулу,логикалық ойлау қабілеттерін дамыту ,топта жұмыстануға машықтандыру, ұйымшылдыққа, достыққа баулу.

Оқу нәтижелері

1.Санды өрнек пен әріпті өрнекті ажырата алады;

2.Өз ойларын еркін айтады;

3.Оқушылар топта жұмыстанып, өз бетімен қорытынды шығара біледі,ізденеді.

Әдіс-тәсілдер

Сын тұрғысынан ойлау технологиясының топтастыру,ой қозғау,көрнекілік,Венн диаграммасы,семантикалық карта әдістері

АКТ

Слайдтар

Сабақтың көрнекілігі

А4 форматтағы қағаздар, суреттер,геометриялық фигуралар

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

ресурстар

Ұйымдастыру

Психологиялық дайындық.

Құрастырған фигуралары бойынша топқа бөліну.

Қимылмен жасайды.

3 топқа бөлінді:

І-«Тік төртбұрыш»

ІІ-«Шаршы»

ІІІ- «Үшбұрыш»

Геометриялық фигуралар

1/Миға шабуыл.

Әр топ геометриялық фигура туралы білетіндерін қағазға түсіреді.

Жұмбақ есептерді шығару.

1.Мергендер жарысында сайыскер 5 және 6 ұпайлық дөңгелектерге тигізген.Барлық ұпайлар саны 42 болды. Сайыскер қанша рет 5 және 6 рет ұпай алған?

2.Төрт таңбалы санның басындағы цифры 7-ні соңына алып барып қойғанда алынған төрт таңбалы сан бастапқы саннан 1134-ке кем.Бастапқы төрт таңбалы санды тап.

3.Теңдік орындалатындай етіп, бос жерлерге «+» және «-« таңбасын қой.

85 25 15 40 = 5

85 25 15 40 = 135

Оқушылар геометриялық фигура туралы қағазға түсіреді,

ойларын айтады,

қорғайды.

Жұмбақ есептерді шығарады.

Оқушыға стикерлер беріліп отырады.

Н е г і з г і б ө л і м

2/Ой қозғау.

Ойын «Орнына қой!»

Санды өрнек,әріпті өрнекті ,теңдеуді дұрыс табу, орнына қою.

Оқушылар орнына қойды.

Не себептен санды өрнек , әріпті өрнек,теңдеу екенін дәлелдейді.

парақшалар

3/Жаңа сабақ.Санды өрнек пен әріпті өрнек.

1 тапсырма.Топтық жұмыс. Дәптермен жұмыс.

Іт. №2.

ІІт.№3

ІІІт.№4

Күн жадын жазып,топта орындайды.

Слайд

4/Ойын «Ойлан да, шеш!»

Сөзжұмбақ шешу «Есеп»

Сөзжұмбақты шешеді.

Слайд

5/Топтық жұмыс.

Есеп шығару.

І.№6.а/

ІІ.№7.а/

ІІІ.№7.ә/

Топта орындайды,қорғайды.

Стикер

6/Сергіту сәті.

Сергіту сәтін орындайды.

7/Топтық жұмыс.

3 топқа топтық жұмыс беремін.

1 топ- Семантикалық картаны толтыру.

2 топ- Өрнектер сөзіне топтастыру жасау

3топ- Венн диаграммасын толтыру

Оқушылар топта талдайды,қорғайды.

Стикер

Қорытынды.

Әріпті өрнек дегеніміз не ?

Санды өрнек дегеніміз не?

Оқушылар жауап береді

Бағалау.

Жинаған стикерлері бойынша қорытынды баға шығарылады.

Үйге тапсырма.

Мазмұнын айту.96 бет.8,9 тапсырма.

Рефлексия.

-Сабақ ұнады ма?

-Қандай тапсырма ұнады?

-Топта жұмыс жасаған ұнай ма?

Оқушылар өз ойларын стикерге жазып, рефлексия ағашына жапсырады.

Стикер,

рефлексия ағашы

ответил от Surak_zhauap

Похожие вопросы

0 голосов
1 ответ
0 голосов
2 ответов
0 голосов
2 ответов
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ