Оңтүстік Қазақстан
облысы
Кентау қаласы
әл-Фарабит
атындағы №14
мектеп-гимназиясы
бастауыш сынып
мұғалімі
Кемелбекова Бакжан
Коржынбайқызы
Сабақтың
тақырыбы: Бірыңғай мүшелердің тыныс белгілері
Сабақтың мақсаты:
а) білімділік:
бірыңғай мүшелердің тыныс белгілері туралы білімдерін
кеңейту.
Жалғаулықтар
арқылы байланысқан бірыңғай мүшелердің емлесі және тыныс белгілерімен
таныстыру; жатты,у жұмыстары арқылы қай кезде үтір қойылатынын, қай кезде
қойылмайтыны жайлы білімдерін тереңдету.
ә) дамытушылық:
бірыңғай мүшелердің тыныс белгілерін дұрыс қоюға,
сауатты жазуға дағдыландыру.
б) тәрбиелік:ұқыптылыққа үйрету, елді, Отанды сүюге үйрету.
Әдісі: сұрақ – жауап, өздік
жұмыс.
Көрнекілігі: интерактивті тақта,
үлестірме кеспелер
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
Психологиялық дайындық
2. Үй тапсырмасын сұрау
Өткенді пысықтау. Жаттығуды тексеру, сұрақ-жауап арқылы бағалау.
«Иә, жоқ» стратегиясы
- Бірыңғай мүшелер бірдей сұраққа жауап
береді, сөйлемнің бір ғана мүшесімен байланысады.
«Иә, жоқ»
- Бірыңғай мүшелер әр түрлі сөз табынан
болады.
«Иә, жоқ»
- Да, де, та, те жалғаулықтары
қайталану арқылы жасалса, үтір қойылмайды.
«Иә, жоқ»
- Бірыңғай мүшелер санамалау
интоннациясы арқылы айтылады.
«Иә, жоқ»
- Және, мен, бен, пен жалғаулықтары
арқылы байланысса, үтір қойылмайды.
«Иә, жоқ»
- Бірыңғай мүшелер жеке сөзден ғана
жасалады.
«Иә, жоқ»
Бағалау 6
ұпай – 5
4,5 ұпай – 4
3 ұпай – 3
0-2 ұпай – 2
Жаңа сабақ
а) 1 – жаттығу. «Менің орным қайда?»
ойыны.
Қараторғай,...,...,...
– жыл құстары.
Шырша,...,...
– қылқан жапырақты ағаштар.
Кесіртке,...,...
– бауырымен жорғалаушылар.
Қалақай,...,...,...
– дәрілік өсімдіктер.
Әр
жаттығудан соң Астана қаласының көрікті жерлерінің суреттері көрініп, бір оқушы
сол жайлы баяндайды.
ә) 2 – жаттығу. «Кім тапқыр?» ойыны.
Сергіту сәті. «Өрмек тоқу» ойыны
1 –
қатар қазақтың ақын – жазушылары
2 –
қатар Адам бойындағы жақсы қасиеттер
3 –
қатар қазақтың ұлттық ойындары
б) 4 – жаттығу. Дәптермен жұмыс
Жапырақтар сарытүске енді. Жапырақтар жерге баяу қалықтап түсіп жатыр. Жауынды
күндер басталды. Аспанды сұрбұлт
басты.
в) 3 – жаттығу. «Сиқыршының дорбасы»
ойыны.
г) 6 – жаттығу. Өзіндік жұмыс.
- Бөлме қызыл, көк, сары, жасыл шыршалармен безендірілді.
- Мектеп ауласына ұлдар мен қыздар жиналып тұр.
- Ол кітапты да, журналды да қызыға оқыды.
Бағалау. Жинаған жалаушаларды санау
арқылы.
Үйге тапсырма. 83 – бет, 5 – жаттығу.