Б) Үй жұмысын тексеру
«Әткеншек әдісі» арқылы үй тапсырмасын тексеру.
Оқушылар ішкі шеңбер және сыртқы шеңбер жасайды. Ішкі есептің берілгенін сыртқы шеңбер есептің жауабын айтады.
Үй тапсырмасының орындалғанын тексеру.
В) Жаңа білім беру
Жаңа сабақты түсіндіру
Плакаттарды тарату.Слайдтар көрсете отырып, жаңа тақырыпты ашу.
Ширек | І | ІІ | ІІІ | ІV |
Sin α | + | + | - | - |
Cosα | + | - | - | + |
Tgα | + | - | + | - |
Ctgα | + | - | + | - |
Sin(-α)= -sinα, cos(-α) = cosα, tg(-α)= -tgα, ctg(-α) = -ctgα
Тригонометриялық функцияның аргументіне толық 2π бұрышын қанша рет қоссақ та функцияның мәні өзгермейді, яғни периодты функциялар.
Оқушылар жаңа сабақты меңгеруге ден қояды. Жаңа сабақты меңгеру барысында пікір қалыптастырып, ой бөліседі.Постер қорғау.Әр топ мүшелері өз топтарында жасаған кез келген бұрыштың тригонометриялық функциялары есептеуде алғашқы түсініктері мен мәліметтерін плакат бетіне түсіріп, бірін-біріне түсіндіреді, ортақ ой қалыптастырады
Тригонометриялық функциялардың қасиеттерін меңгереді. Әрбір координаталық ширектегі тригонометриялық функциялардың таңбаларын біледі. Тригонометриялық функциялардың периодтылығы, жұптылығы , тақтылығы ұғымын меңгереді.
Г) Жаңа білімді меңгерту
Есептерді түсіндіріп, шығартып,тексеріп,оқушы-
лармен жұмыс жасау.
Жұптық жұмыс
№287.Өрнектің таңбасын анықтаңдар:
1)
3)
Топтық жұмыс \Айналым парағы топтарға таратылады.
№288.Егер
болса онда бұрышы қай ширекте жатады?
Өз беттерімен жұмыс
№291.Көбейтіндінің таңбасын анықтаңдар:
.
№292.Салыстырыңдар:
1)
2)
Мұғалімнің берген тапсырмаларын орындау. Оқулықпен, тақтамен , топпен, жұппен жұмыс жасау.
Оқушылар №287 есепті жұп болып шығарып, бір-бірін тексереді.
№288 есепті топ болып шығарады.
Оқулықтан өз беттерімен есептер шығарады.№291,№292
Оқушыларды бүгінгі өтілген тақырып бойынша есеп шығара біледі.Топпен, жұппен жұмыс жасай білуге баулу.
Д)Жаңа білімді бекіту
Математикалық диктант
Мұғалім ережелер, тұжырымдар оқиды.
Оқушылар сөйлемдердің дұрыс, бұрыстығын анықтайды..
Бүгінгі өтілген тақырыпқа байланысыты сабақты бекіту.
Е)Бағалау
· Критерийлері:
· Тригонометрия-лық функциялар-дың таңбаларын ажырата алады;
Тақ, жұп, тақ та жұп та емес
Алған бағаларын күнделікке қойдыртып алу.
Жақсы бағалар санын арттыру.
Ж)Үйге тапсырма беру
№289, №293
Үйге берілген есептерді түсіндіру.
Үйге берілген тапсырманы күнделікке белгілеп алу, орындап келу.
Үй тапсырмасын орындап келуге ықпал жасау.
К)Сабақты қорытындылау
Екі жұлдыз, бір ұсыныс
Оқушылар өздеріне ұнаған сәттерін, ұсыныстарын айтады.
Оқушылардың тақырып бойынша білімдерін пысықтау.Сабақты қорытындылау.