Жауап.кз вопросы и ответы
0 голосов
спросил от Surak_zhauap в категории Ұстаз

Ваш ответ

Отображаемое имя (по желанию):
Конфиденциальность: Ваш электронный адрес будет использоваться только для отправки уведомлений.
Анти-спам проверка:
Чтобы избежать проверки в будущем, пожалуйста войдите или зарегистрируйтесь.

2 Ответы

0 голосов

Атырау облысы, Атырау қаласы

№26 «Жұлдыз» балабақшасының тәрбиешісі

Ажигалиева Жанар Жалгасовна

Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы

Кіріктірілген білім беру салалары: «Коммуникация», «Шығармашылық».

Бөлімі: Көркем әдебиет, мүсіндеу.

Тақырыбы:Тұманбай Молдағалиев «Жаңбыр» өлеңін (оқу) Суда жүзген қайық.

Мақсаты:Жаңбыр туралы білімдерін кеңейту.Жұмбақ шешу арқылы тапқырлық, логикалық ойлауын дамыту. Жаңбыр түрімен таныстыру (нөсер жауын т.б). Судың әр түрлі күйдегі (қырау, мұз, ұлпақар) болатынғын түсіндіру. Қоршаған табиғаттың сұлулығын сезіне білуге және оны қорғай білуге тәрбиелеу.Балалардың ұсақ қол маторикасын,бұлшық еттерін дамыту,тиісті пішінді бере білу іскерліктерін,домалақтау, жалпақтау теникасын қалыптастыру.Ұқыпты жұмыс істеу дағдыларын машықтандыру.Балаларды жақсы нәтижеге ұмтылыс жасауға,табиғатты сүюге, табиғатты аялауға тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдері:

1Жыл мезгіліне байланысты сұрақ-жауап.

1.Кім тапқыр .Жұмбақ жасыру.

2Дидактикалық ойын: «Табиғаттың ғажайып дыбыстары»

3.Суға тәжірибе жасау.

4.Тірек сызбасы арқылы әңгімелесу.

5.Т.Молдағалиев «Жаңбыр» өлеңін оқу

6.Жаңбыр турлерімен таныстыру.

7.Қайық мүсіндеу

8.Қорытынды

Көрнекілер мен құралдар:Жаңбыр түрлері,қар,мұз,ұлпа қар слайд.

Билилгвалды компонент:Жаңбыр-дождь.Қар-снег.

Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Баланы тапсырманы орындауға қызықтыру

(талпындыру)

Қане қарап тұрмайық,

Шатық шеңбер құрайық.

Балалар шаттық шеңберге тұрады.

Бәрі бірге:

Күндей жадырап,

Айдай арайлап,

Жұлдыздай жарқырап,

Судай мөлдір,таза көңілмен бүгінгі келген қонақтарға иіліп сәлем береміз.


ответил от Surak_zhauap
0 голосов

Баланы ізденушілікке ұйымдастыру

Ой қозғау:

Бізді қоршаған ортаны қалай айтамыз?

Табиғат нешеге бөлінеді?

Өлі табиғат пен тірі табиғатқа нелер жатады?

-Табиғат деп атаймыз.

-Бір жылда неше мезгіл бар?

Жылдың 4мезгіліне байланысты табиғат құбылыстары өзгеріп отырады.Табиғат құбылыстарын біз серуенге шыққанда да бақыладық Фотолар:

\

Дидактикалы ойын «Табиғаттың ғажайып дыбыстары»

Мақсаты:Табиғаттағы ғажайып дыбыстарды естіу арқылы ажыратып атау.

Кім тапқыр?

-Балалар мен сендерге Жұмбақ жасырамын шешуін тез табар екен.

Ойлан тап:

1 Жылт-жылт еткен, жылғадан өткен

Қүйсаң шығар гүл өсіп ,

Қатады қыста сіресіп.

Бұл не балалар?

2-Аппақ боп толады,

бүталарға қонады,

күннің көзі жылт етсе,

лезде ғайып болады.

Шешуін кім тез табады?

3 Тоңғақты таныйды.

Беті-қолын қариды.

Қолы жоқ сурет салады,

Тісі жоқ тістеп алады?

4 Қыста ғана болады,

ұстасаң қолың тоңады.

Шешуін кім тез табады?

5 Тырс-тырс тамады,

Сайға қарай ағады

Бұл жұмбақтың шешуі не не балалар?

-Бұлттан не жауады?

-Балалар жаңбырдың қалай пайда болатынын білемізбе?

Тәжірбие:Бетіне айна жабылған банкідегі ыссы судың бетін ашқанда сендер нені байқадыңдар?

Бу аспанға көтеріліп бұлт болады.

Бу мөлдір түссіз газ,

су буы-бұл судың газ.түріндегі күйі.Осыны дәлелдеу үшін біз сумен тәжірибе жасап көрдік.

Балалар Су өмір бойы айналымда болады. Ол жаңбырмен жерге түседі, арық болып ағып, өзенді құрайды, ал содан кейін қайтадан күн шуағымен бу болып аспанға көтеріліп, жер бетіне жаңбыр болып, қайта оралады. Жаңбырдан аққан кішкентай сулар бірігіп, жылғалар болып, үлкен теңізді құрайды.

Табиғат тағы судың айналымы туралысызба-нұсқасы

-

Білесіңдер ме балалар судың үш қасиеті бар-сұйық,қатты,бу. Балалар сонымен су – түссіз, дәмсіз, иіссіз, тұрақты пішіні жоқ табиғи ресурс.

Ақын ағамыз .

Т.Молдағалиев «Жаңбыр»өлеңін жазған, сендерге мнемокесте арқылы оқып беремін.

Жаңбыр,жаңбыр, жау жаңбыр,

Дала шөлдеп тұрғанда.

Жаңбыр,жаңбыр, төгіп өт,

Жайнасын гүл қырларда.

Жайқалтып кет бағымды

Бір мәз болсын төңірек,

Естіп сенің әніңді.

-Балалар өлең жолдарында не туралы айтылған?

-Балалар жаңбырдың түрлері көп,біз бүгін жаңбыр түрлерімен танысамыз.

Жаңбыр түрлерімен таныстыру.

Нөсер –Қатты жауатын, өткінші жаңбыр

1.

2,Сіркіреме жаңбыр – өте ұсақ тамшы түрінде түсетін майда жауын.

3.Өткінші жаңбыр – аспан күмбезі көшпелі ала бұлттанып, тез жауып өтетін жаңбыр

4.Қар аралас жаңбыр – алдымен жаңбыр болып жауып, күн суыта келе, арты қарға айналған жаңбыр.

1,Ұлпа қар –жаңа жауған жұмсақ қар.

2,Қырау— ауадағы субуыныңсалқындауынан топырақ бетіне, шөп сабақтарына,электржелілеріне, т.б. жерлерге қататынмұзқабаты . Желсіз ашық түнде, жылу өткізгіш қасиеті төмен заттардың бұдыр беттерінде пайда болады. Кейде күндіз, көлеңке жерлерде де байқалады.

.

Су туралы тақпақ білесіңдерме?

Су туралы мақал-мәтел,тыйым сөздер білетін едік қой қане кім айтады?

Табиғат құбылыстарына байланысты болжамдарды білесіңдерме?

Серіту сәті:

Күн болып жанайық

Су болып ағайық

Терең-терең дем алып

Жүзіп-жүзіп алайық.

Ғажайып сәт!

Су патшалығыннан хат келеді.

Тапсырма:Суда жүретін көлік түрлерін ата?

2 тапсырма: Қайықты мүсіндеу.

-Қайықты ермексазбен мүсіндейік.

-Табиғат екіге бөлінеді.

Өлі және тірі табиғат.

-Тірі табиғат өседі,қоректенеді,тыныс алады,тұқым шашады.

-Өлі табиғат қоректенбейді,өспейді,тұқым шашпайды

Бір жылда 4 мезгіл бар.

Балалар дыбыстарды ажыратады.

Балалар ойлана қарап қалады.

Жұмбақтың шешуі:Су

Шешуі:Қырау

Жұмбақтың шешуі :Аяз

Шешуі:Қар

Балалар жауабы.

Жұмбақтың шешуі:Жаңбыр.

Буды байқадық

Балалар өз йларын айтады.

Суық судың несі айып,

Шынығайық халайқ.

Кңестерде айтылған

Денсаулыққа лайық.

Ал, халайық халайық

Табиғатқа қарайық

Жер су ауа тазарса

Пайдалы екен бұл аса.

Суыққой деп ызғарды,

Қорықпаймын судан мен.

Су пайдалы адамға,

Шынығамын күнде мен.

Тоңбайды аяз, боранда ,

Салқын суға үйренген.

Су табиғат ажары.

Су тазалық досы.

Сусыз өмір жоқ.

Сулы жер-нұрлы жер.

Түнде судың бетін ашық қалдыруға болмайды.

Суға түкірме. Кірдің суын басуға болмайды. Барлық жаманшылық кірдің суымен кетеді, оны басу сол жаманшылықты үйіңе әкелгенмен бірдей

Қарға топтасып қарқылдаса ауа-райы бұзылады.

Жыл құстары қайтқанда төмен үшса, қыс қатты блады.

Су бетінде шабақ шоршып ойнаса жаңбыр жауады.

Қой қораға еркін кірсе қыс жайлы блады.

Сергіту сәтін орындайды.

-балалар суда жүретін көлік түрлерін атайды.

Рефлексия(орындаған тапсырмалар негізінде қорытынды шығарып,кемшіліктерді жою)

Қорытынды:Жаңбырдың қандай түрлерімен таныстық? «Жаңбыр»өлеңін жазған авторы кім?

Қандай көлік түрін мүсіндедік?

-

Жұмыстарын қорытады.

.

Нені білу керек:Жауын түрлерін.

Қандай түсініктерді игереді:Судың әр түрлі күйлерін.

Меңгерген дағдылары мен іскерліктерді қолдана алады:қайық мүсіндейді

Технологиялық картаны толтырған:Ажигалиева.Ж.Ж.

ответил от Surak_zhauap

Похожие вопросы

0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
2 ответов
0 голосов
2 ответов
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ