Жауап.кз вопросы и ответы
0 голосов
спросил от Zhannara в категории Ұстаз

Ваш ответ

Отображаемое имя (по желанию):
Конфиденциальность: Ваш электронный адрес будет использоваться только для отправки уведомлений.
Анти-спам проверка:
Чтобы избежать проверки в будущем, пожалуйста войдите или зарегистрируйтесь.

2 Ответы

0 голосов

Сабақ реті: 6 «В» сыныбы Күн реті: 07.11.16

Пән мұғалімі: Абдымомунова Г.К. Тексерген:

Тақырыбы:

Рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қосу

Мақсаты:

Термометр арқылы рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қосуды үйрету

Күтілетін нәтиже

- Рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қосуды үйренеді;

- Рационал сандарды координаталық түзудің көмегімен қосуға берілген есептерді шығара алады.

7 модульдің қолданылуы

Диалогтық оқыту, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Көрнекі-түсіндіру, салыстыру-талдау, өз бетінше жұмыс істеу, деңгейлік тапсырмаларды орындау

Қолданылатын ресурстар

1. Алдамұратова Т.А. Математика 6 сынып (Атамұра)

2. Алдамұратова Т.А. Математика 6 сынып, Дидактикалық материалдар (Атамұра)

3. Алдамұратова Т.А. Математика 6 сынып,Оқыту әдістемесі (Атамұра)

4. Алдамұратова Т.А. Математика 6 сынып, жұмыс дәптері (Атамұра)

Ұйымдастыру кезеңі

Шаттық шеңберге тұрғызу, жұптық жұмыс

Сабақ кезеңдері

Уақыт

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Қолданылған модульдер

Қызығушылықтарын ояту

7мин

Естеріңе түсіріңдер!

1) Ауа температурасы таңертеңнен түске дейін 3 градусқа, одан кешке дейін тағы 5 градусқа төмендеді. Кешкі температура неше градусқа төмен болады?

2) Қорытынды жасаңдар:

1. Екі оң санның қосындысы қандай сан?

2. Екі теріс санның қосындысы қандай сан?

Термометр арқылы көрсетеді

Жаңа тақырыпты меңгерту

 Координаталық түзудің көмегімен 2 санына 3 санын қосу үшін координатасы 2-ге тең нүктені оңға қарай 3 бірлікке жылжыту керек. 5 санынан 3 санын азайту үшін координатасы 5-ке тең нүктені солға қарай 3 бірлікке жылжыту керек.

+3

О Е

image ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪ ▪

0 1 2 5

-3

Сондықтан, координаталық түзуде нүктені оңға қарай жылжыту оң сандармен ал солға қарай жылжыту теріс сандармен белгіленеді.

Демек, егер 4 саны 2 бірлікке өзгерсе, онда А(4) нүктесі оңға қарай 2 бірлікке ауысады. Еегер 4 саны -2 бірлікке өзгерсе, онда А(4) нүктесі солға қарай 2 бірлікке ауысады. Сондықтан 4+2=6 және 4+(-2)=2.

a санына b санын қосу a санының b бірлікке өзгеруін береді.

Кез келген санға оң санды қосса, онда ол сан артады, ал теріс санды қосса, онда ол сан кемиді.

Координаталық түзудің көмегімен a рационал санына b оң рационал санын, мұндағы b>0 (-b теріс рационал санын, мұндағы b>0), қосу үшін координатасы а-ға тең нүктеден оңға (солға) қарай b бірлікке орналасқан нүктеге көшу керек.

Екі қарама-қарсы санның қосындысының мәнін есептейік. Ол үшін координатасы 3-ке тең нүктеден сол жақта 3 бірлікте орналасқан нүктеге, яғни координатасы 0 нүктесіне көшеміз. Сонда 3+(-3)=0.

Екі қарама-қарсы рационал сандардың қосындысының мәні 0-ге тең.

а+(-а)=(-а)+а=0

Рационал сан мен нөлдің қосындысының мәні нөл мен рационал санның қосындысының мәніне, яғни сол санның өзіне тең.

Кез келген а рационал саны үшін а+0=0+а=а теңдігі ақиқат болады.

Құрылғы арқылы ауа температурасының шамасын көрсету керек

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету

Білу

10мин

1. Координаталық түзудің бойында орналасқан кез келген 2 санды қосу үшін қандай амалдар қолданылады?

2. Өрнектерде оң және теріс сандар бірдей кездессе, қандай амалдарды қолданамыз?

3. Рационал сандарға қосудың қандай заңдарын пайдалануға болады?

Кім жылдам?

Жұптасып жауап беру

СТО

Түсіну

7мин

1. Не себепті координаталық түзудің бойында орналасқан санды оңға жылжытамыз?

2. Не себепті координаталық түзудің бойында орналасқан санды оңға жылжытамыз?

3. Өрнектерді не себепті қосынды түрінде жазамыз?

4. Сандарды координаталық түзудің көмегімен қосыңдар:

a) -2+6;

b) -5+0;

c) -15+(-2).




ответил от Zhannara
0 голосов

Қолдану

10мин

№420, №421, №423,№425

Оқулықтан беріледі

Сергіту сәті

2 мин

Сымсыз телефон

Талдау

2мин

Координаталық түзудің бойында рационал оң және теріс сандарды қосудың қандай айырмашылықтары бар? Салыстырыңдар .

Венн диаграммасы

Флипчарт

Жинақтау

2мин

Сабақта алған білімдеріңнің негізінде тірек сызба құрастырып, оны толтырыңдар.

Ментальды карта

Бағалау

3мин

Сендер қалай ойлайсыңдар, сандарды координаталық түзудің көмегімен қосу амалдарын неге пайдаландық? Бізге өмірде қажеті бар ма?

Жұптық бағалау

Рефлексия

2мин

Шығу парағы

Мен бүгін . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . білдім.

Сабақтың. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . қызықты болды, ал . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . қиындық туғызды.

Мен . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .тапсырмаларды орындадым.

Өмір үшін бұл сабақ маған . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . берді.

Енді мен . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . орындай аламын.

Сабақтағы жетістіктерім

Оның себебі

Сабаұтағы кемшіліктерім

Оның себептері

Нені жетілдіру керек

Рефлексия парағы

Оқушының аты-жөні:.................................................

Шығу парағы

Мен бүгін . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . білдім.

Сабақтың. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . қызықты болды, ал . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . қиындық туғызды.

Мен . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .тапсырмаларды орындадым.

Өмір үшін бұл сабақ маған . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . берді.

Енді мен . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . орындай аламын.

Оқушының аты-жөні:.................................................

Шығу парағы

Мен бүгін . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . білдім.

Сабақтың. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . қызықты болды, ал . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . қиындық туғызды.

Мен . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .тапсырмаларды орындадым.

Өмір үшін бұл сабақ маған . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . берді.

Енді мен . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . орындай аламын.

Оқушының аты-жөні:.................................................

Шығу парағы

Мен бүгін . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . білдім.

Сабақтың. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . қызықты болды, ал . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . қиындық туғызды.

Мен . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .тапсырмаларды орындадым.

Өмір үшін бұл сабақ маған . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . берді.

Енді мен . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . орындай аламын.

Оқушының аты-жөні:.................................................

Шығу парағы

Мен бүгін . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . білдім.

Сабақтың. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . қызықты болды, ал . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . қиындық туғызды.

Мен . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .тапсырмаларды орындадым.

Өмір үшін бұл сабақ маған . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . берді.

Енді мен . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . орындай аламын.

Оқушының аты-жөні:.................................................

Шығу парағы

Мен бүгін . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . білдім.

Сабақтың. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . қызықты болды, ал . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . қиындық туғызды.

Мен . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .тапсырмаларды орындадым.

Өмір үшін бұл сабақ маған . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . берді.

Енді мен . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . орындай аламын.

ответил от Zhannara

Похожие вопросы

0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
1 ответ
0 голосов
2 ответов
0 голосов
2 ответов