Сабақ
кезеңдері
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушылардың
іс-әрекеті
|
Білім
Қызығушылық
тарын ояту
|
"Миға шабуыл"
әдісі қолданып,
зымыран сұрақтар
арқылы өткен тапсырмасын сұрау
|
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру
Сұрақтарға жауап беру, топпен
тапсырманы орындату
|
Оқушылар топпен ақылдасып жеке - жеке сұраққа жауап береді
|
Түсіну
|
«Фазыл»әдісі бойынша әр топқа сұрақтар беріледі. Сол
сұрақтар арқылы оқушылар суретті құрастырып, жаңа тақырыптың мағынасын ашады.
|
Оқушыларға жаңа
сабақты түсіндіру мақсатында қобыз үнін естіту.
("Шешендік
сөздерді" таспа үн арқылы оқушыларға тыңдатып, сергіту сәтін жүргізіп
отыр)
Әр топтан бір -
бір оқушыдан тұрғызып қандай сезім- күй кешкендерін "Қар үйіндісі"
әдісі арқылы әр топтан қағазға жазып өз ойларын жинақтап береді.
Жақсы жауап
берген оқушыларға бағалау фигураларын таратып белгілету
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері
талқылап , өз ой-пікірлерімен санасады. Бірігіп топпен жұмыс жасайды.
|
Қолдану
|
"ЖИГСО2"
әдісі
пайдаланып, "Шешендік сөздерге" байланысты
мәтін таратылып беріледі. Әр топ өзара ақылдасып отырып, сол мәтіндермен
жұмыс істейді. Топта талқылайды ортаға шығып, тапсырманы көрсету арқылы жаңа сабақтың мағынасын ашады.
|
Әр топқа
дайындалып әкелген "Қорқыт ата" туралы мәтіндер таратылып беріледі.
Мәтін қиындылар арқылы беріледі. Оқушылар мәтінді қиындыларды дұрыс
орналастыра отырып, жаңа сабақты толықтырып түсінеді
|
Мәтінді құрастыру арқылы оқушылар тақырыптың негізгі идеясы мен
мазмұнын ашады
|
Талдау
|
"Кластер"
әдісі
қолдана отырып әр
топқа суреттер беріледі. Сол суреттерге әр топ өз ойларын жазып,
"Шешендік сөздер" туралы түсінікті толықтырып, жан - жақсы талдайды
|
Топтарға жаңа
тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында өз пікірлерін сурет арқылы қорғайды. Білім туралы өз
ойларын талдайды , түсіндіреді
|
Берілген тапсырманы
уақытылы
орындау, сұрақтарға
нақты жауап беру,
тақтаға шығып
тапсырманы қорғау
арқылы
тақырыпты талдау.
|
Жинақтау
|
"Автор орындығы"
әдісі
|
Оқушылар "Шешендік сөздер"
туралы өз ойын толықтырып топ бойынша жинақтайды, бір-бірін бағалайды
|
Оқушылардың
мақсаты берілген тақырыппен өмірді салыстырып отырып, өз ойларын жан - жақты
толық жеткізу
|
Бағалау
|
Бағалау шкаласы мен бағалау парақтарын тарату
|
Әр топқа бағалау парақтарын
тарату, бағалау шкаласын тақтаға ілу керек
|
Әр топ бағалау парақшасын өздерін бағалайды
|
Рефлексия
|
Стикерлерді
толтыру
Оқушылар
бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)
ББҮ
кестесін толтыру
|
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну
|
Ұсынылған стикерді толтыру
|