Сабақ
кезеңдері
|
Тапсырма
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушылардың
іс-әрекеті
|
Білім
Қызығушылық
тарын ояту
|
Үй
тапсырмасын зымыран сұрақтармен
сұрау
|
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы оқушыларды диалогқа түсіру
Суретте берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау
|
Мұғалім берген тапсырмасын орындау
арқылы оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру
|
Түсіну
|
Жыраулардың өлең жолдарын беру арқылы миға шабуыл
|
Жаңа тақырыпты
оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа
материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасату,
кітаптан жұмыс, топ арқылы пікір алмасу
|
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту
Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және оөз
пікірлерін ортаға салады.Ортаға тақырыпты жақсы менгерген оқушы шыгып сабақты
түсіндіреді
|
Қолдану
|
«Топтастыру» әдісі бойынша кластермен жұмыс
арқылы жалпы бүгінгі сабақты
меңгерту іс-әрекетіне байланысты сабаққа қолдану
|
Әр топқа жаңа
тақырып төңірегінде тапсырмалар татату, Әр топ өз беттеріншге ақылдасып, нәтижесінде
топтаса отырып ортақ жауап табады, сол арқылы тақырыптың мағанасын ашады
|
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты
жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жек дара тапсырмаларды орындайды, нәтижесінде
топтаса отырып ортақ жауап табу керек
|
Сергіту
сәті
|
«Кірпі биі» атты жаттығу жасау
|
Оқушылармен бірге
сергіту сәтін жасау
|
Интербелсеңді тақтадағы
бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
|
Талдау
|
Постермен жұмыс Асан қайғының
өлеңдерін талдап,
өз
ойларын ортаға салады сабақты талдайды
|
Топтарға жаңа
тақырып бойынша толық меңгерту
мақсатында өз пікрлерін сурет арқылы
қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады
|
|
Жинақтау
|
"Авторлық
орындық" әдісі бойынша
тақырыпқа шағын
әңгіме құрастырып, ойларын жинақтау
|
Әр топқа шағын
әнгіме жазу тапсырылады, әр топ бүгінгі тақырыптан не біліп не үйренгенін
жазады, тақырыпты жинақтайды
|
Топ бірлесе
отырып қағазға тақырыптан не түсінгенін жазады
|
Бағалау
|
Өзін-өзі бағалау
(2 мин)
Бағдарша, бағалау
парақшалары
|
Бағалау парақтарын таратады
Бір-* бірін бақғалауды қадағалау
|
Топты бағалау
Өзін - өзі
бағалау
|
Рефлексия
|
Стикерлерді толтыру
|
Оқушыларға стикер
толтыруды ұсыну
|
Ұсынылған стикерді
толтыру
|