Дид.ойын: «Сезім үшелерін ата?»
Мақсаты: Сезім мүшелерін туралы
білімдерін бекіту. Олардың бір біріне айырмашылығын айта білу.
Көз – айналадағы қоршаған әлемді көру үшін берілген сезім
мүшесі. Берілген сурет арқылы әңгімелейді.
Көзің екі жанарың,
Көз көреді, барлайды.
Оны кірпік, қабағың
Шаң мен желден қорғайды.
Мұрын–тыныс алу, иіс сезу мүшесі. Мұрынды үшкір заттармен
шұқуға болмайды.
Суреттегі заттардың қайсысын иісі
арқылы анықтауға болады?
(Суретпен жұмыс)
Құлақ- дыбыстарды естіп,
миға жетізіп тұратын сезім мүшесі. Құлақты үнемі тазалап, жуып жүру керек.
Жуған кезде ішіне су кетіп қалмау керек.
Суреттегі заттардың қайсысын
құлақ арқылы анықтауға болады?
(Суретпен жұмыс
Тіл – біздің
сақшымыз және дәм сездіргішіміз. Бұзылған, мерзімі өткен тағамдарды байқамай
аузымызға салсақ, тіліміз оның дәмін бірден сезіп, ойланбастан түкіріп
тастаймыз.
- «Ас адамның
арқауы»,-
Деген сөз бар
ежелден.
Бойға сіңіп
тарқауы
Үшін керек
ереже.
Таңданғандай
киімді
Тамақтанғын
тиімді.
Аса суық, ыстық
та
Болмасын ас
абайла.
Суреттегі заттардың қайсысын тіл арқылы анықтауға болады?
(Суретпен жұмыс)
Тілді қорғау
ережелері: Пышақты және үшкір заттарды, шыны ыдыстарды тіліңмен жалама. Қолыңды
азыңа салма. Тырнағыңды кемірме.
Тері- дене
қорғаушысы. Адамның барлық дене мүшесін тері жауып тұр. Ол денені күйіктен,
соққыдан, үсіктен әр түрлі жарақаттан сақтайды.
-Тері арқылы
нені сезуге болады?
- Тері арқылы
заттың қатты, жұмсақ,ыстық, суық,және пішінін анықтауға болады.
(Суретпен жұмыс)
Суреттегі заттардың қайсысын тері
арқылы анықтауға болады?
III топ «Шымырлар» тобы: Дид. ойын: «Адам денелерін және ішкі ағзаларды
орналастыр»
Мақсаты: Адам дене
мүшелері туралы білімдерін бекіту, салыстыра білу,адамның ішкі ағзаларын атап,
дұрыс орналастыра білу.
Денсаулық туралы
мақал- мәтелдер.
1. Ас – адамның
арқауы.
2. Тазалық
-саулық кепілі.
3. Денсаулық
-зор байлық.
Тәрбиеші: «Денсаулық» деген не осы?
1.Денсаулықты
сақтауға,
Денсаулықты
жақтауға
Гигиена -тән
таза, Назерке
Гигиен -сау ағза.
2. Ауру тістер
жүрекке,
Асқазан, бауыр, бүйрекке
Тигізеді залалын.
Ішсеңде жалғыз шай Жангелді
Тамқтан соң ауыз шай
Әдет қыл бұл ісіңді
Тазалап жүр тісіңді.
3. Аяқ қол
болмай кір,
Тырнағыңды алып жүр. Дәулет
Түрлі аурулар туады,
Микробтардан зиянды.
4. Дос бол
сабын, сумен сен,
Жиі қолды жуғын сен:
Таңертеңде кешке де
Жуын күндіз түсте де
Жуын тамақ алдында Айым
Жуғын тамақ соңында,
Жуғын ұйықтар кезінде,
Жуғын тұрған мезгілде
5. Жазда суда
жүземіз,
Құмда күнге күйеміз,
Жалаң аяқ жүреміз,
Қыста қызып денеміз, Ерасыл
Коньки, шаңғы тебеміз.
Жалқаулықты тастаймыз,
Жаттығуды бастаймыз
Бәрі бірге: «Денсаулық»
деген, міне, осы.
Тест сұрақтары:
1.Деніміз сау
болып өсу үшін ең алдымен не керек?
2.Тазалық заттарын
ата.
3.Адамда неше
бүйрек бар?
4.Жалқаудың
досы.
5.Ауырмау үшін
не істеу керек?
6.Ол судан
қорқады, одан кір қорқады.
7.Адамның ішкі
ағзаларын ата?
8.Сендер қандай
азамат болып өсулерің керек?
9. Сезім
мүшелерін ата.
Тәрбиеші: «Сау дене, азат ақыл, адал көңіл- үшеуімен бақытты
болады өмір»,- демекші дені сау,
батыл жүректі, салауатты өмір салтын орнықтыруға дайын ұрпақ болып өсейік,
ешқашан ауырмай, өз денсаулықтарыңды күтіңдер!Сондықтан болашақта сендерден
дені сау, санасы уланбаған, саналы ұрпақ, болатын азамат, азаматша шығады деп
сенемін.
Балалар бүгінгі оқу іс әрекетіне
қатысып ат салысқандарың үшін сендерге көп рахмет.Тек биік шыңдардан
білімдеріңді көрсете біліңдер. Мен сендерге тасбелгі сыйлаймын.
Екі жұлдыз – бір тілек.
Тәрбиеші: Балалар бәріңізде бір бір үйдің жұлдыздарысыңдыр.
Сендерді ата аналарың жұлдызға теңейді. Ендеше «Екі жұлдыз бір тілек» ойыны
арқылы бір бірімізге гүл шоғын беріп үш тілде тілек айтайық. Үш тіл дегеніміз.
Болашақта сендер мектепке барғанда қазақ
тілі мен қоса орыс және ағылшын тілін жетік меңгерулерің керек. Қане
балабақшадан үйренген білімдерің бойынша үш тілде бір - бірімізге тілек
айтайықшы.
(Балалар гүл шоқтарымен бір-
біріне тілектерін білдіреді.)