Сабақ бөлімінің кезеңдері
|
Уақыт
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар, көрнекіліктер
|
Кіріспе
|
2 минут
2 минут
5 минут
|
Топқа бөлу
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
«Ыстық орындық» әдісі бойынша үй тапсырмасын
бекіту.
|
Қазақ зиялылары аттары жазылған қима қағаздармен
5 оқушыдан 5 топқа бөлінеді.
«Абай», «Ыбырай», «Шәкәрім», «Мұхтар», «Ахмет»
Шеңбер болып тұрып, бір-бірлеріне жылы лебіздер
айтып, гүл беру арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады.
Орындыққа отырып, сұрақтарға жауап беру арқылы
үй тапсырмасын бекітеді.
|
Топтық бағалау.
Смайликтермен формативті бағалау
|
Таратпа қағаздар
Гүлдер
Орындық, смайликтер
|
Жаңа сабақтың
таныстырылымы
|
14
минут
|
«Екі түрлі жазба күнделігі» стратегиясы арқылы
жаңа сабақтың мазмұнымен таныстыру.
|
Жаңа тақырыпты оқиды, плакаттың бір бетіне әсер
еткен тұсын жазса, екінші тұсына неліктен әсер еткенін жазады. Дәлелдейді.
|
Топтық бағалау.
Смайликтермен формативті бағалау
|
Плакат, маркер, смайликтер, бағалау парақшасы
|
Жаңа сабақты қолдану
|
10 минут
|
«Бағдаршам» стратегиясы арқылы тапсырмаларды
орындату.
|
Берілген тапсырмаларды орындай отырып,
бағдаршамның түстері арқылы түсінген түсінбегенін айтады. Жасыл түс қызыл
түске көмектеседі.
|
Топтық бағалау.
Смайликтермен формативті бағалау
|
АКТ, түрлі-түсті фишкалар, смайликтер
|
Жаңа сабақты қорытындылау
|
5 минут
|
«Өрмекшінің торы» әдісі бойынша жаңа сабақты
қорытындылаймын.
Оқушыларды шеңбер қылып тұрғызып, бір-бірлеріне
сұрақ-жауап өткізу.
|
Шеңбер болып тұрып, жаңа тақырыпқа байланысты
сұрақ-жауап өткізу арқылы өрмекшінің торын құрастырады.
|
Топтық бағалау.
Смайликтермен формативті бағалау
|
Жіп, смайликтер
|
3минут
|
Топтық бағалау
Смайликтермен формативті бағалау
|
Топ басшысы топ мүшелерін бағалау критерийлеріне
қарай бағалайды.
Ынталанады.
|
Топтық бағалау.
Смайликтермен формативті бағалау
|
Бағалау парақшасы, смайликтер
|
3 минут
|
Рефлексия. Не білдім? Не білгім келеді? Не
білемін? Деген сұрақтарға стикерге жауаптарын жазғызу.
|
Не білдім? Не білгім келеді? Не білемін? Деген
сұрақтарға жауапты стикерге түсіріп, рефлексия парағына леді.
|
|
Рефлексия парағы, стикер
|
1 минут
|
Үйге тапсырма беру. Эссе жаздыру.
|
Күнделікке жазып алады.
|
|
Күнделік
|