бірінші шарт – суреттілік, образдылық, яғни күндегі көріп жүрген адамдарымыздай өзіндік қимылы бар, ой парасаты, киім киісі, жүріс-тұрысы бар жанды адамдар болуы керек;
екіншіден, сол образ типтік образ болуы тиіс, яғни қоғамдық тәрбие бере алатындай бір топ адамдардың басындағы жақсы не жаман қасиеттерді бір адамның басына жинақтап, оны нанымды етіп беру қажет;
үшіншіден, шындық пен суреттілік бір-бірімен ұласып жатуы, яғни жазушының суреттеп отырған образы сол кездің шындығына сыйымды болуы керек;
төртіншіден, ол шығарманың туу тарихы, өмірге келу себебі, яғни жазушы туындысының жазылу мақсаты болсын;
бесіншіден, халықтық сипатта жазылған болуы керек; алтыншыдан, көркем әдебиеттің оқырманына тәлім-тәрбие бере алатындай дәрежеде, жамандықтан жирендіріп, жақсылыққа қарай жетелей алатындай қасиеті – қоғамдық мәні болуы шарт т.б. міне, осы тұрғыдан алғанда, С.Жүнісов шығармалары – адамдар образы арқылы оқырманының эстетикалық сезіміне әсер ететін, әдемілікті түсінуге, мінез-құлықтарын жақсартуға көмектесетін, адамдар арасындағы әр түрлі қайшылықтарды көрсетіп, шындықтың бетін айқындайтын құрал екендігін әдебиеттерді оқу арқылы көз жеткіздім.
С.Жүнісовтің көркем сөз шебері екендігі белгілі. Жазушы шығармаларында теңеу сөздер мен эпитеттердің, метафоралардың жиі кездесетіндігі осыны аңғартқандай. Көркем туындыдағы сөз саптаудың бояуын қосып, әрін келтіріп тұрған тілі көркем шығарманы оқушылардың әсерлі қабылдауына игі ықпал етері сөзсіз.
«Ақырғы бәйге» шығарма тіліне талдау жасау арқылы оқушылардың дүниетанымы, өз қоршаған орта және сұлулық туралы түсінігі артып, Сәкен Жүнісовтың атақты әнші, ақын, сазгер, саяткер, құсбегі Ақан сері мен оның аты Құлагер тағдырының ең бір күрделі де қайғылы кезімен танысуда оқушы сезіміне әсер етемін, шығарманы оқуға қызығушылығын оятуда өз үлесімізді қосамыз деп ойлаймыз.
Сәкен сері ағамыздың шығармасына сүйене отырып өнер иелерін құрметтеу, әдеби шығарманың тілін түсіну- әр уақытта да ұлағатты іс болмақ.