Тақырыбы: «Математика және Спорт» сайысы
Мақсаты: Математика мен спортты байланыстыра отырып,оқушылардың пәнге қызығушылықтарын арттыру , Оқушылардың білімге деген құштарлығын арттыру, қызықтыру арқылы білімін тереңдету, математикалық ой-өрісін кеңейту, іздену қабілеттерін дамыту.Жылдамдыққа,ептілікке, бір-біріне деген достық қарым-қатынаста болуға , дені сау азамат болып өсуге тәрбиелеу.
Сайыстың өтілетін орны: спорт зал.
1- Жүргізуші: Қайырлы күн көрермен!
Құрметті ұстаздар,оқушылар,
Сөз бастайын термелетіп өлеңмен.
Тәрбиелі,білімді боп әрқашан
Өс өркенде қанат жайып кемелден.
2- Жүргізуші:
Құрметті оқушылар,бүгінгі сайысқа қатысушы топтарды ортаға шақырайық.Бүгінгі сайысымыз апталық негізінде өткізілгелі отырған 5,7,9 сыныптардан құрылған сайысымыз. Олай болса, осы кезден қаланған білім-келешегімізге үлкен азық екенін естен шығармағанымыз жөн.Сайысушы топтар бүгін математика
мен спортты қатар алып жүреді.Алдымен әділқазылар алқасын сайлап алып, ойын шарттарымен таныстырып өтейін.
1-кезең. Топтарды таныстыру.
2-кезең. Дайындық кезеңі.
3-кезең. Доппен жүру.
4-кезең. Скакалькамен секіру.
5-кезең. «Нысанаға допты түсіру»
6-кезең. Капитандар сайысы.
1- Жүргізуші:
Мықты болсаң, алдағыны басып оз,
Мықты болсаң, арттағыны жеткізбе!
Мықты болсаң, тайғанама, құлама,
Мықты болсаң, бөгеттерді бұзып өт!
2050-дің бағдарлы биігі,
Білімнің еншісі мұны әркім біледі.
Сондықтан достар –ау дарынды қайрайық
Алынбас қамал жоқ шыңдайық жігерді.
2- Жүргізуші:
1-кезең бойынша әр топтың таныстыруын тыңдайық.
Ең жоғарғы ұпай 5.
1- Жүргізуші:
2-кезең.дайындық /разминка/ 1-топ 2-ге еселік сандарды айта отырып,жаттығулар жасайды.Ал екінші топ 3-ке еселік сандарды айтып отырып, кезекті жаттығу жұмыстарын жасайды, үшінші топ 1-ден 10-ға дейінгі сандардың кубын, төртінші топ 1-ден 10-ға дейінгі сандардың квадратын айта отырып, кезекті жаттығу жұмыстарын жасайды.
2- Жүргізуші:
3-кезең . Допты аяқтарына қыстырып алып, кезектесіп барып,есептерді шығарып қайтады. Толық дұрыс шығарылған есептерге 5 ұпайдан беріледі.Уақыттары да есепке алынып,жылдамдықтары да ескеріледі..
Есептер карточкаларға жазылып әр топтың алдына қойылады.
Теңдеуді шешіңдер:
1. 2(3-2х)=3х-4(1+3х)
2. 2+180: (х-11) = 22
3. х- (566 - 9) : 75= 86
4. х - 9 * 97 = 576
5. 765 * 5 - х = 76800 : 600
6. 7.
7. х * 5 + 125 = 750
8. 56 * 70 = 8 * х
9. 976 - х = 596 - 555
10. 57 * 60 = 4 * х
11. 976 - х = 596 - 555
12.
х = 3317
х = 1449
х = 3697
х = 696
х = 125
х = 490
х = 935
х = 855