1 тоқсан (17 сағат). Қабылданған балаларды тексеру.
54. Моторикалық және графамоторикалық дағдыларды дамыту:
1) бұлшық еттің түрлі топтарын дамыту қимылдары (мұғалімнің нұсқауымен); қимылдардың дыбыстық белгімен сай келуі (бір шапалық ұрғанда жүгіресің, екі шапалақ ұрғанда кері жүгіресің және т.б.);
2) мұғалімнің нұсқауы бойынша мақсатты қимылдарды орындау (оңға бұрыл – екі қадам алға – бір қадам артқа): орындалуы жөнінде сөздік есеп беру;
3) қолдың ұсақ қимылдарының дәлдігін жетілдіру (ұсақ мозайка «Лего» сақиналарды шынжырға тізу); күрделі тапсырмалары бар графикалық диктант; геометрикалық пішіндерді сызу (шеңбер, төртбұрыш, үшбұрыш); суреттердің симметриялық жалғасын толықтырып салу; заттардың бейнесін «көз өлшеммен» қайшымен кесу (алмұрт, доп).
55. Түйсіну – қимылдарын қабылдауы:
1) заттардың түрлі қасиеттері мен сапаларын сипап білу арқылы ажырату (майысқан, ағаш, ыстық, тікенді);
2) ермексаз және сазбалшықпен жұмыс кезінде сипап түйсінуді дамыту; «Ғажайып дорба» ойыны (ұсақ заттармен);
3) ұсақ мозайкамен ойын.
56. Кинестетикалық және кинетикалық даму:
1) қимыл мен дененің түрлі мүшелерінің қалпының сай келуі (мұғалімнің нұсқауымен);
2) қимыл мен іс-әрекетті сөйлеу арқылы орыдау.
57. 2 тоқсан (17 сағат):
1) бұлшықеттерді босаңсытуға арналған жаттығулар;
2) ой арқылы елестету қимылдары (допты лақтыру, ағашты жару, киімді жуу).
58. Түс, көлем, формасын қабылдау және заттарды құрастыру:
1) заттарды екі белгісі бойынша өз бетінше топтастыру; сөзбен толықтыру;
2) заттарды көлемі, түсі, формасы бойынша топтастыру және салыстыру;
3) заттардың жекелеген параметрлерін өлшеу және салыстыру үшін қарапайым өлшемдерді қолдану (ұзындығы, ені, биіктігі бойынша);
4) түстер спектрі. Түстердің араласуы; түстерді анықтау. Дидактикалық ойын «Түсті ата»;
5) күрделі үлгідегі заттарды құрастыру («Техникалық құрастыру», ұсақ пазл);
6) бір элемент бойынша заттарды тану; заттарды сөзбен сипаттау арқылы тану. Дидактикалық ойын «Сипаты бойынша таны».
59. 3 тоқсан (17 сағат).
60. Көру арқылы қабылдау мен көру арқылы есте сақтауды дамыту:
1) көрнекі материалдан ерекше және ұқсас белгілерді табу (2-3 заттық, сюжетті суреттерді салыстыру). Суреттерден «Сәйкессіздікті» табу;
2) көру арқылы есте сақтауды дамыту. «Есіңде қалғанын бейнеле»; көруді алдына алу. Көзге арналған жаттығулар.
61. Заттардың ерекше қасиеттерін қабылдау:
1) сипап сезу сезімінің айырмашылығын дамыту (құрғақ-ылғал-дымқыл); олардың ауызша анықтамасы;
2) температура. Дененің, судың, ауаның температурасын өлшеуге арналған құралдар;
3) дәм сезу сезімінің айырмашылығын дамыту (тәтті-тәттірек, қышқыл-қышқылырақ);
4) ауызша анықтамасы;
5) иістердің айырмашылығын қабылдау (жеміс, гүл, иіссу иістері). «Затты иісінен тап» дидактикалық ойыны;
6) заттарды таразыда өлшеуге арналған жаттығулар;
7) заттардың қарама-қарсы қасиеттерін анықтау (таза-кір, жарық-қараңғы); заттармен жасалынатын қарама-қарсы әрекеттерді анықтау (ашу-жабу, түймелеу-ағыту, киіндіру-шешіндіру).
62. Естіп қабылдау мен естіп есте сақтауды дамыту: дыбыстардың ұзақтығы мен қаттылығына қарай ажырату (сөйлеу кезіндегі, әуендік).
63. 4 тоқсан (17 сағат):
1) есту моторлық үйлестілігін дамыту. Дидактикалық ойын «Тыйым салынған дыбыс»;
2) есту арқылы түрлі әуендік аспаптардың дыбысталуын анықтау. «Бұл ненің дыбысы, тап»;
3) ырғақты сезінуді дамыту. Ойын жаттығулары.
64. Кеңістікті қабылдау:
1) ауызша нұсқау бойынша көшедегі ғимараттарды бағдарлау;
2) жақын және алыс кеңістікте заттардың орналасуын анықтау;
3) заттардың кеңістікте орналасуын модельдеу; кеңістіктік қатынастарды сөзбен жеткізу;
4) мұғалімнің нұсқауы бойынша кеңістіктегі жағдайларды модельдеу (қуыршақтар бөлмесіне жиһаздар қою);
5) түрлі үлгідегі (дәптер, альбом, ватман) және түрліше орналасқан (тігінен, көлденеңінен, қырынан) қағаздарға бағдарлану.
65. Уақытты қабылдау:
1) сағаттан уақытты анықтау; уақыт аралықтарының ұзақтығы. Дидактикалық ойын «Минутты сақта»;
2) күнтізбемен және жылдық күнтізбе үлгісімен жұмыс. Дидактикалық ойыны «Бұл қашан болады»;
3) негізгі өмірлік оқиғалардың реттілігі. Адамдардың жасы;
4) танымдық әрекеттердің бақылау диагностикасы.