Тәрбие шарасының тақырыбы:
« Алла өзгермес, адамзат күнде өзгерер...»
Құзыреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат-міндеттері:
Ақпараттық құзыреттілігі: Оқушыларды идеологиялық тақырыптарға арналған ақпарат көздерімен таныстыру. Оқушыларға экстремизм, терроризм, радикализм терминдеріне түсінік беру, Қазақстан Республикасындағы лаңкестікпен қарсы күрестің құқықтық негіздері, қазіргі таңдағы ахуал жайы жөнінде және діни экстремизмге қарсы күрес жолдары туралы ақпарат беру.
Коммуникативтік құзыреттілігі: Оқушыларды өз Отанын, елін, жерін сүюге, жеке басының адамгершілік қасиеттерін сақтай білуге, құрметтей білуге үйрету. Қатер төндіретін жат діни ағымдардан сақ болуға, жастарды Отансүйгіштікке тәрбиелеу;
Проблемалық шешімін табу құзыреттілігі: Жастарды алдына мақсат қоя білуге , сын сәттерде шешімін таба білуге, азаматтық ұстанымын жоғары бағалай білуге, қорғай білуге үйрету. Экстремизм мен терроризмнің таралу себептері , оған қарсы әрекет түрлері жөнінде түсіндіре отырып, бүгінгі өмірмен байланыстыра алдын алу шараларын жүргізу.Оқушылардың бұған дейінгі білімдерін кеңейту ,тақырыпты өз бетінше меңгеру, сыни ойлай отырып , өз ойын еркін жеткізе білу, талдау дағдыларын қалыптастыру.
Тәрбие шарасының түрі:
Топтық жұмыс. Диалог
Әдісі:
Түсіндіру, талдау, сұрақ-жауап.
Пәнаралық байланыс
Қазақстан тарихы, дүниежүзі тарихы, зайырлылық және дінтану негіздері, қазақ әдебиеті
Көрнекі құралдар:
Интерактивті тақта, нақыл сөздер, үнтаспа, құран және «Ислам тағылымдары» кітаптар, теріс бағыттағы діни бірлестіктер туралы деректер.
Күтілетін нәтиже
Оқушыларды өз Отанын, елін, жерін сүюге, жеке басының адамгершілік қасиеттерін сақтай білуге, құрметтей білуге үйренеді. Қатер төндіретін жат діни ағымдардан сақ болуға ұмтылады.
I.Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушылармен амандасу.Топқа бөлу
Түсі бірдей қағаздарды алып келесі жағын оқып топтарын тауап орналасады.
Жұмыс түрлері
Оқытушының қызметі
Оқушының қызметі
II. Миға шабуыл
« Адасқанның ақыры» бейне көрністі көрсетіп
Бұл роликтен не көрдіңіздер?
Неліктен осындай теріс жолға барды?
Кім кінәлі?
Теріс ағымдардан қалай сақтануға болады?
Қоғамды теріс ағымдардан қалай тазалауға болады? Деген сұрақтарды қоя отырып, тәрбие шарасының мазмұнын және тақырыбын ашамыз.
Оқушылар видеороликтен экстремистік, террорлық әрекеттерді, жарылыс, мешіттерді қиратушылар туралы, имам мен мәсхабты мойындамаушылар , қазақ халқының салт -дәстүрін , әдет- ғұрпына қарсы шығушылар туралы көргендерін айттып, бүгінгі тәрбие шарасының тақырыбы экстремизм мен терроризм жайлы екендігін айтады.
III. ЖИГСО әдісі бойынша тақырыпты қорғау
Ой қозғау
«Тарихшылар» «Дінтанушылар»
« Саясаткерлер» деп 3 топтың аттарын таныстырып болған соң, әр топ тақырыптарды бөліп алып постер қорғайды.
топ: «Тарихшылар» Экстремизм, терроризм сөздері жаңа атаулар ма? Тарихына тоқталсаңдар?Діннің экстремизм, терроризммен қаншалықты байланысы бар екенін анықтасаңыздар
топ: «Дінтанушылар» Экстремизм, терроризм терминдерінің мәні. Қазіргі кездегі қандай қауіпті діни ағымдар туралы білесіздер, олар туралы ойларыңыз? Экстремизмнің шығу мен таралу жолдарын, әлеуметтік негізін, анықтау.Бұлардың әлеуметтік негізін кімдер құруда.
топ: « Саясаткерлер» Елімізде терроризмге қарсы күрес жүріп жатыр, біз бұл қиындықты да жеңетінімізге сенеміз.Ол үшін біз қандай әрекеттер жасауымыз керек деген сұрақтарға біздің саясаткерлеріміз жауап берсе. Қазақстан Республикасының экстремизмнің алдын алу бағытындағы заңдарына шолу. Елбасының осы бағытта айтқан пікірлері туралы ойларыңыз?
Түсі бірдей қағаздарды алып келесі жағын оқып топтарын тауап орналасады.
Әр топ өздеріне алған тапсырмалары бойынша ақылдасып, ортақ пікірлерін постерге түсіреді. Топ жұмысын орындап болған соң көшбасшылар тақырып бойынша берілген сұрақтарды қамтып жауап береді.
ІV.Тренингтер өткізу
«Санаға сапар»
« Құпия жәшік»
« Басында бәрі жақсы..»
1.Иландыруға арналған тест жүргізу «Санаға сапар» әдісі, Сырты жылтыр, көздің жауын алатын қорап таңдап алынады. Оның ішіне әдемі зат (сырға немесе сақина) салынады. Оқушыларға көрсетіледі.
- Менің қолымдағы өте әдемі қорап. Оның ішінде әдемі зат салынған. Кім көргісі келсе, шығып қарауларыңа болады, — деп оқушыларды қызықтырады. Қызығушылығы жоғары оқушылар тақтаға шығып, қорапта не салынғандығын қарайды.
-Ал енді, оқушылар, қандай адамдар сектаның құрамына кіреді?
-Қызығушылығы жоғары.
2. Екі оқушы тақтаға шығады. Оларға көрсетпей екі қағаз беріледі. Бірінші оқушыға қыс тақырыбына , екінші оқушыға жаз тақырыбына әңгіме құрастыр деп тапсырма беріледі. Бірінші қағазда «Мені мұқият тыңдаңдар!», екінші қағазда «Маған қарамаңдар, көңіл аудармаңдар!» деген сөздер жазылып тұрады. Оқушылар бұл сөздерді оқып, қағазда жазылғанды орындайды. Екі оқушының ойы сұралады. Мақсаты: «мені мұқият тыңдаңдар!» деген сөзді ұстаған оқушыға сөйлеу оңай. Ал екінші оқушы керісінше.
-3. Оқушылар, махаббат деген не? Оқушылар бірін-бірі қайталамай стикерге бір ғана сөз жазып, жүрекшеге жабыстырады.
-Бұл махаббаттың қандай жағы? Сонымен қатар махаббат қандай болады?
Тесттің нәтижесі: Оқушыларға сұрақ:
Қандай адамдар сектаға енуі мүмкін?
· Бейтаныс нәрсеге қызығушылығы жоғары;
· Өзінің зақымдалған мендігін қорғауға ашулы дайындық және өзін-өзі төмен бағалау;